Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Peter

3U Telecom

Recommended Posts

Guest Peter

Het lijkt goedkoop, maar ineens staan er 2,50 euro aan admininstratiekosten op de rekening! Weg voordeel!
Dit is niet aangekondigt en kan ik ook nergens terug vinden.
Pas dus op!

Guest easter

Ja, elephanttalk lijkt te willen kijken of het iemand opvalt. Zo snel mogelijk dus maar naar een andere provider want die voor die 2.50 kun je toch gauw een 80 belletjes met starttarif plegen.
Merkwaardig overigens dat je schriftelijk moet opzeggen, anders blijven ze to het einde der tijden 2.50 euro ex btw van je rekening afboeken ?

Guest Rob Berends

3U (1671) is onlangs in Nederland overgenomen door Elephanttalk (ET). In maart beloofde ET EUR 2,50 beltegoed (naar vaste nummers in NL) als je overstapt op automatische incasso, en nog eens EUR 2,50 beltegoed (naar vaste nummers in NL) als je overstapt op faktuurtoezending per e-mail. Ik deed beide (zowel thuis als voor kantoor), maar op de mei-fakturen zie ik niets terug van beide Euro-knaken! En de incasso-machtiging gebruikten ze in maart direkt met terugwerkende kracht (wat niet mag) voor de maart-nota`s die ik al zelf betaald had.
Overigens stond in de maart-brief wel duidelijk aangekondigd dat ze EUR 2,50 administratiekosten in rekening brengen bij nota`s onder de EUR 20.
Alle bedragen in dit stukje zijn excl. BTW.

Guest Leo Dolle

Ook ik ben geconfronteerd met de extra administratiekosten. Hoewel in hun voorwaarden (punt 7.1) staat vemeld, dat bij lagere nota-bedragen er een nota na 2 of 3 maanden verzonden zou worden, wordt dit niet toegepast. De reakte van ElephantTalk was, dat ze hier vanaf mei 2006 weer vanaf gestapt zijn. Je hebt dus eigenlijk een abonnement van 2,50 Euro per maand. ElephantTalk is (in tegenstelling tot 3U) duidelijk niet gesteld op de kleine klanten en stelde duidelijk, dat ik maar moest opzeggen, als de administratiekosten met niet aanstonden.

Guest Maurits

Ik heb direct aangegeven dat mij de 2,50 per niet aan stond bij een maandfactuur. Maar zowel de 2,50 ex als de maandfactuur kon niet gewijzigd worden. Ik heb daarna direct kpn opdracht gegeven mij `terug te zetten`. Krijg je meteen een leuke presentie! Nu kijken waar ik naartoe wil qua (pre)selectie.
De factuur die alsnog kwam van ElephantTalk MET 2,50 verhoging heb ik gewijgerd. Ik heb de kans niet gehad op te zeggen voordat het in ging. Dit is juridisch onjuist.

Guest jop

Gaan ze ineens 2,50 admin kosten rekenen. Eerste mail over een periode van 2 maanden. Is nog te doen. Maar direct daarna maandelijks, zodat de admin kosten pro rato wel heel erg duur worden. Olifant verdient meer met Adminkosten berekenen, dan met telefoonservice verlenen. Ik heb ze eenmaal 2,50 gegeven voor hun kale factuurtje, en ze veel succes gewenst met hun bedrijf. Ze zullen het nodig hebben.

Guest Pieter

Pas op, het zijn onbetrouwbare bedriegers!!

Guest Rob Berends

Wie heeft er nog de oude tarievenlijst van 3U (1671) met afrekening per SECONDE? Mail me die s.v.p. of fax op (024) 323 2762. Bedankt!

Guest Jack

Elephanttalk lijkt snel rijk te willen worden. De 2,50 administratie is

Guest Jaap

Wij bellen veel baar het buitenland en ElephantTalk is zeer goedkoop voor mensen en bedrijven die regelmatig dus een paar keer per uur bellen naar het buitenland. het is wel zo dat de kwaliteit niet altijd goed is. Voornamelijk als je beld naar Engeland. De persoon die je dan belt krijgt vaak een ego, en hoort zich zelf praten. Jullie moeten niet vergeten dat je niet voor een dubeltje op de eerste rang kan zitten. Vergelijk het maar met Ryanair of Easyjet. De

Guest CHAREL

Ik heb zonet vernomen dat de klantenportefeuille van Elephant Talk voor hun Franse klanten verkocht werd aan een Internationale Telecomgroep.

Dit bedrijf zou goede tarieven voor vaste telefonie in Belgie en Frankrijk hebben (in tegenstelling tot France Telecom) en staat bekend voor het leveren van goede kwaliteit van gesprekken.

Misschien moeten we ze gewoon een nieuwe kans geven ?

Charel