Jump to content
Sign in to follow this  
Guest L.A.ten Bhömer

Tunesië

Recommended Posts

Guest L.A.ten Bhömer

Het pasport is helaas niet van toepassing als ik bel vanuit tunësie.
Waarom is dit niet over de hele wereld van toepassing?
Want zo duur kan het bellen toch niet zijn!

Guest Edward

Met een kopie van je Ned. paspoort kun je bij Tun. Tel. voor TD 10,000 een simkaart kopen.Na voor TD 10,000 te hebben opgewardeerd krijg je nog een TD 10,000 extra beltegoed.Plus je hebt een maand lang gratis SMS jes binnen Tun. SMS naar Ned kost TD 0,150. Niet vergeten roaming te laten schaketen. Sukses.

Guest Margo

sms voor 0,10€ vanuit Tunesie al zo`n anderhalf jaar. Vergeet alleen niet je voice-mail uit te schakelen.

Guest F. van Dijk

Mijn dochter zit momenteel in Tunesie, maar ze kan niet prepaid met Orange bellen. Klopt dat? En wat moet ze doen.

Met vriendelijke groet F. van Dijk

Guest Lucie

De smsjes,verstuurt vanaf mijn vodafone prepaid telefoon, naar een tunesische mobiel, komen NIET aan!!!!!!!Worden WEL als verzonden aangegeven, en de kosten voor het verzenden worden ook berekend!????

Guest GéJé

Sms`en met Telfort prepaid vanuit Nederland naar Tunisiana (mobiel provider Tunesie) werkt ook niet, wèl sturen, wèl afrekenen, maar niet daar ontvangen.

Guest Lay

Vorig jaar met Orange prepaid in Tunesie, geen ontvangst helemaal niks terwijl ze wel zeggen dat je daar bereikbaar bent. Nu, nieuw mobieltje, met T-mobile weer op naar Tunesie. Volgens Dixons 100% ontvangst.
Ben benieuwd!!!!

Guest Charel

Heel goedkoop bellen in Tunesie?

Neem een Simkaart van een provider daar... en bellen maar. Kosten...ca € 0,30 per minuut naar Nederland, en SMSsen ca € 0,10 p. b. Geef je nummer wel door aan de ""achterblijvers", zodat die ook weer goedkoop kunnen bellen.
Ik zelf gebruik mijn Tun. nummer zelfs hier in Nederland om bekenden daar te bellen en te SMSsen.

Guest Ruud

met een kopie van je paspoort,kan je ook bij Tunisiana,een simkaart kopen.Je hebt dan wel een Tnnesies mobiel nr.Maar overal een goed bereik,en bellen naar nederland is heel goedkoop.Zet je mobieltje in Tunesie Niet aan met een nederlandse simkaart,anders betaal je 2,50 euro voor voor een smsje van Tunesie Telecom,met de text ( Welcome in Tunesia )

Guest marije

Hallo,
ik wil graag naar iemand in Tunesië sms`en met Vodafone Prepaid Meerwaarderen. Ik kan nergens vinden hoe duur dit is.. is het nou €0.55??? Graag antwoord binnen een week, want ik wil graag snel sms`en maar ik durf dat nog niet, want ik ben bang dat al mijn beltegoed er aan gaat...