Guest ergo Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Hallo,Deze week kwam ik erachter dat mijn oude prepaid van Dutchtone, ineens niet meer bleek te werken. Dit terwijl er toch reclame gemaakt wordt met onbeperkte geldigheid, zonder voorwaarden. En tot voorkort werkte mijn simkaart dan ook nog steeds. Ik maakte en spaarzaam gebruik van.Is iemand anders bekend met deze gang van zaken? Op de site van Orange kan ik er niets over vinden. Ook heeft de klantenservice schijnbaar geen e-mail adres, dus even snel contact met hen opnemen zit er niet in. Met mijn mobiel kan ik de klantenservice ook niet meer bellen.Mvg, ergo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rob Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 ff bellen naar de klantenservice van orange 0628500777 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariam Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Mijn vriend kan sinds een kleine twee maanden geen smsjes meer vanuit Egypte naar zowel mij Orange als mijn telfort mobieltje vertsuren. Hij krijgt een steeds "roaming" melding.kan het zijn dat dit aan mijn providers liggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.