Jump to content
Sign in to follow this  
Guest paul

Kroatië

Recommended Posts

Guest paul

ik kom geregeld als chauffeur in kroatie,maar ben zeer teleurgesteld wat betrefd de roamingkosten.signaal was wel perfect.

Guest Frans

Perfecte ontvangst in Kroatië, althans als ik gebeld werd. Zelf bellen was niet mogelijk, nergens in Kroatië. Wel kon ik sms-en en internetten. Zeer jammer dus en bovendien een kwalijke zaak. Denk er dus ook over om mijn overeenkomst met Orange op te zeggen en een andere provider te nemen.

Guest Boudewijn

Ik wil graag weten wat het kost om naar Kroatie te smsen dat kan ik nergens vinden. Is dat het gewone bel tarief?

Guest Boudewijn

Heb de prijzen van het smsen naar Kroatie al gevonden.Had niet goed gekeken!

Guest Connie

In somige delen in Kroatie ben je niet altijd goed bereikbaar met Orange maar dat heb je in NL ook. Orange is niet de enigste NL provider die slecht gaat in buitenland. Mijn NL mobiel gaat in Kroatië uit en ga ik verder met een kroatische opwaardeerkaart. Voor 100 kuna kan je al heel wat smsen verzenden en ontvangen.

Guest heleen

wij konden ook niet bellen vanuit kroatie ,wel sms-en .Erg vervelend terwijl orange ons verzekerde dat bellen wel zou gaan. wij gaan naar een andere provider!

Guest marco

ik heb mijn vriendin 13 x ge smst en toen was haar 20 eurie al bijna op is 75 cent dan niet wat weinig...dan moet het meer zijn...kan dat kloppen????....greetz marco

Guest gosse

jonge jonge heb 3x opgewardeerd met 25 euro maar was veel te gauw mijn tegoed weer kwijt dus die 75 eurocent per gesprek mijn neus

Guest arika

Als ik een sms ontving uit nederland (zat zelf in kroatie)moest ik ook voor het sms betalen. Dat het ontvangen gratis is klopt niets van.

Guest Hugo

Volgens de site van Orange zelf kun je met Orange prepaid via HT Mobile ook in Kroatie bellen naar Nederland, tarief €, 1,25 p.m.

Guest Peter

Ik kom twee keer per jaar in Kroatië, en koop daar een SIM kaart van Tele2. Dan kan je goedkoop SMS versturen naar nederland. Je hebt dan natuurlijk wel (tijdelijk) een ander tel nummer maar dat maakt mij niets uit. Ik zeg altijd tegen de achterblijvers dat ze misschien een SMS van mij kunnen verwachten met een buitenlands nummer. Een SIM kaart kost ongeveer HKN 25,00 - ongeveer 6 euro. Veel goedkoper dus

Guest Fred

wij gaan naar Kroatie en zijn benieuwd wat het beste is om te doen om te bellen en sms`en. Vodafone passport werkt daar niet. Wie weet de goedkoopste oplossing, Tele 2 prepaid kaartje kopen ? moet de ontvanger in NL dan extra kosten betalen ? Wie heeft de gouden tip, reageren na 30 juni heeft geen zin want dan zitten wij er al.

Guest femmy

Ik wil ik Kroatie 3 simkaarten kopen om onderling met onze kids te bellen, als ze dat met hun eigen provider doen zijn ze zo door hun beltegoed heen.
wie heeft hier ervaring mee?
vorig jaar in Spanje werkte dat perfect.

Guest Tom

De goedkoopste optie is om sim kaartjes te kopen in Kroatië, en deze in je telefoon te stoppen. Sms versturen kan daar al vanaf 5 cent. Bellen onderderling is ook geen probleem alleen de thuisblijvers hebben niet gelijk je nummer die zou je dan moeten sms-en. Let wel op, neem een toestel mee dat sim-lock vrij is of laat dit doen bij de telefoonwinkel om de hoek, het zijn meestal de marokaanse telefoonwinkels die goedkoop je simlock eraf kan halen.
Veel belplezier in kroatië, toegewenst.

Guest Jomar

Ik heb vorig jaar in een krantenkiosk een zgn "Simpa start paket" gekocht voor 150 kuna (met 50 kuna beltegoed) en dit jaar gewoon voor 100 kuna opwaardeer-tegoed gekocht en de code op het bonnetje ingevoerd. Dit werkt prima! Je moet wé,l 00316....... intypen voor Nederland. +316... werkte niet.

Guest Rob

Jomar, bedankt voor de tip!! Ik kocht in een kiosk in Porec voor 100 kuna een prepaid startpakket van T-mobile, incl. 50 kuna beltegoed. Ik heb er de hele vakantie (14 dagen) mee kunnen sms`en een paar keer bellen naar Nederland.

Guest ilse

Ik ga binnenkort drie maanden naar Kroatie en ben benieuwd of iemand ervaring heeft met mobiel internet / draadloos internet in Kroatie... Laptop en iphone gaan namelijk mee!

Guest dennis

Mijn vriendin smste dat ze bijna geen beltegoed meer had,, ik stuurde haar nog een berichtje van 2 smsjes lang,, heeft zij die dan wel gekregen als haar beltegoed op is?
Grt dennis

Guest roxanne

mijn vriend zit ook in kroatie. maar ik ontvang minder smsjes van hem dan volgens hem zijn verstuurd. ze komen maar soms aan. en bij smsjes die ik naar hem stuur krijg ik meestal geen ontvangstbevestiging. Blijft het smsje dan ergens onderweg hangen dat het niet aankomt ofzo? En andersom ook? Ik heb vodafone en hij gebruikt kpn.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?