Guest Jan Kroes Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Hallo, bij mij is nu tweemaal in korte tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kim Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 Snel snel snel...Ik heb hulp nodig binnen 5 dagen want dan verloopt mijn nr.Ik zit in Australie had daar een nr. maar nu ik vertrek ri Azie heb ik mijn nederlandse kaart erweer in gedaan. Mijn vader heeft in Nederland een opwaardeerkaart gekocht, kpn gebeld wat ik moet doen: *100*1244 bellen en als ik contact heb een 15 cijferig nr intoetsen dan # Maar dat werkt dus niet! Please als iemand weet hoe dit wel werkt wil ik het graag zsm weten. Super bedankt. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M. D. Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 6 juli 2010.Ik ben ondertussen meer dan E 100 kwijt aan beltegoed. Al twee keer een nieuwe Simm kaart gekocht en door KPN winkel er in laten zetten. Kaart kost E10 maar dat krijg je als beltegoed terug. Het restant beltegoed ben je wel kwijt. Maar dat was toch al niet veel na de diefstallen. Toetsen waren altijd geblokkeerd.Er zijn een paar mogelijkheden:Iemand belt collect uit het buitenland. De kosten zijn dan helemaal voor jouw.GSM helemaal uit zetten is geen oplossing. Zodra je hem aan zet wordt alsnog afgeschreven. Meestal een ongevraagd (ongewenst) 4000 nummer.Nieuwe Simm kopen dus nieuw nummer. Werkt maar tijdelijk.Wie weet een oplossing. Groetjes, M.D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.