Guest harryvbr Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Sinds maart 2005 ben ik in het bezit van een Riiing simkaart. Tot de eerste opwaardering van de kaart ging het goed. Tenminste het gebeld worden. Het zelf bellen of sms-en ging niet. Nadat ik de kaart weer met 50 euro had opgewaardeerd ging het mis. Geen gesprek meer mogelijk. In Duitsland was zelfs geen provider te vinden. Hier diverse malen contact over gehad met Palmtree. (Deze had de rechten van Riing inmiddels kennelijk overgenomen) Na vele mailtjes eindelijk een keer bericht dat er kennelijk wat was misgegaan met de opwaardering. Maar nu al sinds lange tijd geen enkele reactie meer. En nog steeds is bellen of gebeld worden in het buitenland niet mogelijk. Ben ik de enige met deze klachten??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest harry Posted October 11, 2006 Report Share Posted October 11, 2006 Na nog enkele contacten met de nederlandse vertegenwoordiger van RIIIng bleek de opwaardering niet te lukken bij de provider in Liechtenstein. De nederlandse vertegenwoordiger begreep mijn probleem en heeft vervolgens op eigen iniatitief mijn beltegoed met 50 euro opgewaardeerd. Vandaag in Duitsland lukte het inderdaad om te bellen en gebeld te worden. De melding van onvoldoende beltegoed kreeg ik ook niet meer.Met dank aan de heer Teunisse van Palmtree Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rob groeneweg Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 ik heb ook riiing, althans nu volledig united mobile.opwaarderen gaat in principe zonder problemen. echter momenteel wordt automatisch opwaarderen gebeoden indien beltegoed lager dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geert van Doorn Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Ik ben int. chauffeur en zit dus veel in het buitenland en heb (nog) geen problemen met Riiing.Bellen en smsen doe ik er niet mee want dan loop je leeg, maar om gebeld te worden is het lekker goedkoop zeker als het nummer ook nog eens onder de voordeel nummers van kpn zet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Ik heb het contactnr. van United Mobile eens gebeld metpreselect 1643/1649, waarbij de tariefvermelding aangaf0.31 ct/min.Voor mijn gevoel is dit niet super goedkoop.Weet iemand misschien, wat men betaalt met KPN basis abonnement evt. met ingestelde voordeelnrs.?Eventueel gecontroleerd aan de hand van Uw telefoonrekening ?Of zijn er andere manieren om deze nrs. goedkoop te bellen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Aangezien ik overweeg een UnitedMobile kaart aan te schaffen maar de ervaringen van de mensen hierover blijkbaar zeer divers zijn, roep ik ieder op de zo`n kaart heeft zijn/haar ervaringen via dit medium eens te melden.O.a. wat betreft bereikbaarheid in/uitgaand in diverse landen, is de afrekening correct, kan men gemakkelijk opwaarderen e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.