Jump to content
Sign in to follow this  
Guest J.Brekelmans

Aruba

Recommended Posts

Guest J.Brekelmans

ik ben op vacantie op Aruba geweest 22-9-06 tot
8-10-06 en heb geen gebruik kunnen maken van mijn pre-paid telefoon om naar ned.te bellen de provider was digicel en mijn pre-paid tegoed was voldoende eerst moest ik *100* +31 enz.zonder 0 dan kreeg ik u word terug gebeld
en daarna bleef het stil.Wat is hier fout gegaan?

Guest J.Brekelmans

ik ben op vacantie op Aruba geweest 22-9-06 tot
8-10-06 en heb geen gebruik kunnen maken van mijn pre-paid telefoon om naar ned.te bellen de provider was digicel en mijn pre-paid tegoed was voldoende eerst moest ik *100* +31 enz.zonder 0 dan kreeg ik u word terug gebeld
en daarna bleef het stil.Wat is hier fout gegaan?

Guest kluytenaar

ik ben ook naar aruba geweest en heb een abonnemt was leuk bellen maar ik kon geen foto,s versturen einde van de maand moest ik 299,euro betalen duur dus ik raadt mensen aan om een kaartje tehalen goed koper dus groet ,trouwens ik heb vodafone

Guest Manuel

Ben in mei 2004 op Aruba, geweest gewoon gebeld met mijn siemens M55 en KPN mobiel-plus abo, ging prima, bel- gebeld- en SMS-kosten werden verekend met het ongebruikte beltegoed van het abonnement.

Guest Jason Croes

Ik ben op Aruba geweest in Juli 2008.
Ik heb hier via mijn Telfort sim Only abbonement gesproken met andere nummers in Aruba voor een totale duur van 10 minuten en 18 seconden voor mijn hele vakantie.
Totale kosten 38,64 ex BTW.
Met andere woorden: het is belachelijk duur ongeacht of je Digicel kiest of Setar!
Je bent gewaarschuwd!

Guest Hans

Wij zijn negen weken op Aruba geweest en hebben daar een simkaart gekocht van Setar.
Bellen is dan veel goedkoper dan met je kaart van je eigen provider.