Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Bobie

Budget Phone

Recommended Posts

Guest Bobie

Wie heeft ervaringen met Budget Phone VoIP Onbeperkt? Kan er nergens iets over vinden!
Alvast bedankt voor elke reactie.

Guest Tineke

Ook graag een reaktie, kan inderdaad ook niks vinden.

Guest math

LET OP !!!
Uit mijn belgegevens specificatie blijkt dat ze hogere tarieven rekenen dan gepubliceerd.
Het tarief voor bellen binnen de regio is gelijk aan het tarief voor bellen buiten de regio. Dit werd ook (per ongeluk?) bevestigd door een helpdesk medewerkster. Verder hanteren ze voor bellen naar mobiel met Carrier Preselect het tarief voor bellen via Carrier Select. Reaktie van Budget Phone via e-mail na 12 dagen nog steeds niet ontvangen. Helpdesk medewerkster kon uiteindelijk geen antwoord geven, maar kwam niet oprecht over. Correspondentie over mijn faktuur loopt nog. Mijn vertrouwen in Budget Phone is verdwenen dus ik stap in ieder geval over naar een andere aanbieder.

Guest John

Betkent dit dat er geen klachten zijn?
Bij andere voip providers zie ik alleen maar negatieve verhalen.
Of worden de ervaringen door bellen.com gekleurd i.v.m. provisie hoogte?

Guest John

Ik heb nu ruim een jaar VOIP onbeperkt van budget phone. In het begin had ik nog wat problemen met bellen en gebeld worden maar dat bleek een foute instelling bij hun. dat was dus ook het eerste contact met de klantenservice. dat werkt ook perfect. Ik belde op (meteen iemand aan de lijn) en het probleem was direct verholpen. daarna geen problemen meer gehad. Voor mij niks meer anders dan budget phone. Perfecte aanbieder! bellen naar vast gratis (nah ja 1000 minuten per maand) naar mobiel

Guest Marc

Ik kan me helemaal aansluiten bij John. Ik heb nu 2 jaar Budgetphone. Goede kwaliteit, zeer goede service. Ze staan je altijd zeer vriendelijk, professioneel en hulpvaardig te woord. Het is ongelooflijk dat je voor 10,- per jaar je telefoonnummer kan aanhouden als je een prepaid neemt. Omdat ik internet via de kabel had, was die 10,- dus gelijk mijn kosten aan `vaste` telefonie per jaar, daar komt geen andere aanbieder aan. Je kan beltegoed kopen die zowel voor VOIP maar ook in het buitenland (of binnen NL) gebruikt kan worden als belkaart vanuit telefooncellen of vanaf mobiel.

Guest eend

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Niet iedere gebruiker zal tevreden zijn over Budget Phone.
Het is ook niet mogelijk om iedereen tevreden te houden.
De werking van een VoIP verbinding is van veel factoren afhankelijk, dus waar het bij de een prima werkt, kan het bij de ander bagger zijn.

Guest josje

als ik een nummer neem bij belbudget ken ik die dan ook voor mijn voipbuster gebruike as die eenmaal geactiveerd is is eigelijk zeg ma bestemd vor prepay ma waarom zou je duur doen terwijl je bij viopbuster gratis ken belle toch wie weet erraad mee wie o wie???

Guest Hans

Kan me alleen maar bij de vorige schrijvers aansluiten. Prima ervaringen tot nu toe (al bijna 2 jaar gebruiker). Ook de helpdesk is een verademing bij wat ik soms heb meegemaakt.

Guest Wilgeman

Ik maak al jaren gebruik van bellen via Budgetphone. Woon in het buitenland en kan met me nederlands nummer gebeld worden. Echter door een fout in hun administratie werd ik afgesloten en kan niet meer bellen maar ook niet meer ont6vangen. Ik heb na de reden gevraagd waarom ik niet meer kon bellen, en ze stuurde me een herinerging over 2009. Nog een foutje, moest 2010 zijn. Het spijt me heren van budgetphone, dat je zo een goede service om zeep brengt door een slechte administratie.

Guest Arjen Lemstra

Let heel goed op bij Budgetphone. Ze rekenen zeker meer als wordt aangegeven. Onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor € 17,50. wij betalen per maand € 199,00.
Mocht je willen wijzigen van naam, dan kan er helemaal niets meer. Ook nummer op een andere naam, kan niet.
Ik raad Budgetphone aan iedereen ten zeerste af!

Guest Marc

Waardeloos bedrijf !! Hebben de administratie niet goed voor elkaar en wijzigen naar eigen goeddunken de voorwaarden. NOOIT DOEN !! Je kunt beter iets meer betalen en naar een andere aanbieder gaan.

Wat een bedrijf! Het was te mooi om waar te zijn bij hun. Een goedkoop nummer waarmee we telefonisch bereikbaar waren voor de heel enkele keer dat er nog iemand belt in paats van een mailtje stuurt. Nu stopte die mogelijkheid en moeten we over op een (zo te zien vrij goedkoop) abonnement. En wat gebeurt er? Krijgen we enkele weken van tevoren te horen dat we niet door hun credit-check komen! hahaha Nou ja, het is eigenlijk niet om te lachen maar wel belachelijk. Op basis van onze gegevens in hun "portaal". Hebben ze de ING gebeld? Want dat is de enige info die we daar hebben staan. Oké er is bankgeheim, maar als Budget Phone belt, maakt ING vast een uitzondering. (???) En de ING zou hebben gezegd dat we dat kleine bedrag maandelijks niet kunnen ophoesten? Terwijl diezelfde ING ons de mogelijkheid geeft om heel erg negatief te staan? (Waar we overigens geen gebruik van maken.) Ze zijn bij Budget Phone hartstikke gek! Volgens mij willen ze alleen een paar klanten overhouden waar ze veel aan verdienen. Ik zie hier enkele goeie recensies maar de meeste daarvan zijn erg oud. Toen ook wij nog tevreden waren. Geplaatste Afbeelding

Guest W de Vries

Vrienden Budgetphone,

Wie kan mij helpen met het aansluiten van mijn telefoon ik kom er niet uit.

Guest Jeroen

Beste lezers.. Over het algemeen schrijven mensen eerder negatieve dingen dan positieve dingen, maar ik kan u hierbij laten weten dat ik het een fantastisch bedrijf vind al 2 jaar lang! De klantenservice helpt je vreselijk snel, en reageert zelfs op zondag middag nog via de mail ! Je kunt je telefoonnummer in elke modem configureren (soms zelfs twee nummers) en zit aan geen internet provider vast met je telefoonnummer. Overal ter wereld bereikbaar met je eigen vertrouwde nederlandse nummertje. En als je inlogt op je eigen account, is alles netjes overzichtelijk en kun je alles netjes naar keuze wijzigen.Kunnen veel veel veel providers nog wat van leren.Hoop dat ze nog lange tijd zullen blijven en deze kwaliteit blijven leveren! Top jongens in Leiden !

Guest Bani Murro

Ik ben net aan het ontdeken de budgetphone ,als zo is ben mee eens met Josje oude bericht van 2007 wel goeie ,ik gebruik ook voipbuster prepayd kan ook gratis bellen naar NL met data internet natuurlijk al jaren ,waarom zou gek naar andere die geld kost en malamolen administratie niet deugen.

Guest Theo

Heb ooit een prepaid account aangemaakt omdat mijn adres niet door de credit check van budgetphonekwam, bizar verhaal, geweigerd worden op je adres zonder enige andere reden. Dit aangevochten maar niets mocht baten. Vreemde manier van zaken doen van deze toko. Ik heb het nummer allang niet meer maar ik krijg nog steeds voicemail berichten voor dit nummer via email binnen. Echt vreemd. Zie ook geen mogelijkheid om het account te verwijderen bij budgetphone op de website. Al met al zet ik mijn vraagtekens bij dit bedrijf.

Guest Shellton

Mijne dames en heren,

Hierbij wil iedereen die dit bericht leest en zich overweegt zaken te gaan doen met Budgetphone

zou voor zich zelf met deze informatie de onderstaande informatie mee dienen te nemen in zijn of haar overweging alvoorens een contract of overeenkomst aan te gaan.

klantenservice is bar slecht. Er word niet mee gedacht met de klant en ze zijn zeer autoritair of geven niet alle info door en denken absoluut niet met de klant mee om een passende oplossing te vinden.

Er kan alleen via automatische incasso worden betaald. ze zouden zomaar vrij zijn om 3.000 euro van je rekening afschrijven terwijl het 300,00 of 30,00 moet zijn en dan mag jij er achteraan gaan, want zij willen niets oplossen.

fare use pollecy is maar 1500 minuten, daarna mag je dik afrekenen volgens andere gebruikers hier op het net.

Als er een blokade op automatische incasso zit bij de bank om spook afschrijvingen tegen te gaan. sluiten ze je gewoon af en kan je niet meer bellen om je werk te doen. 

Hoop hier wat meer duidelijkheid te hebben geven wat Budgetphone inhoud.

Guest Gerard

Ja bovenstaande ervaringen zijn exact gelijk aan de mijne.

Totaal onmogelijke club. ... maar de techniek van ze is wel dik in orde. Daar kan cheapConnect nog wat van leren.

Guest Willem

Ik raad ook budgetphone ten zeerste af. Ze hadden een automatische incasso op een rekening waar ik bijna niks meer mee doe (woon in het buitenland) ze hebben twee keer een incasso teruggeboekt gekregen omdat ik die rekening niet aangezuivert had. Na het afsluiten hun gebeld om te vragen wat er technisch mis was, toen een arrogante persoon aan de telefoon dat het 'normaal was' dat een telefoonlijn afgesloten wordt als er niet betaalt wordt... Hun herrinderingsmailtjes in een SPAM folder terug gevonden, netjes de achterstallige bedragen betaalt plus er voor gezorgt dat de automatische incasso weer werkt. Ze hebben me weer aangesloten midden oktober... Volgende automatische incasso voor Oktober netjes afgeboekt, en boem, per 1 November weer opnieuw afgesloten... Gebeld... Nee, u hebt geen rekeningen open ofzo, maar we hebben u toch maar afgesloten... Geloof je het ? Ik kon hoog of laag springen, het feit dat ik geen open rekeningen had was niet voldoende, ze wilden me niet meer aansluiten...

Prima, nieuwe VoIP provider gevonden, nummer portering aangevraagt, en een boze mail naar budgetmail. De nummerportering had een oude rekening nodig van budgetphone, ik log in, in de hoop dat tenminste het portal nog werkt en zie tot m'n verbazing dat mijn oude nummer weer verschijnt, geprobeert in te loggen, en ja hoor, ik kan weer bellen. Een uurtje later een e-mail dat ze met hun hand over het hart gestreken hebben en dat ik weer klant mag worden als ik er voor zorg dat de automatische incasso's niet meer mislopen... Sorry, te laat mensen... Ik heb geen zin in dit 'aan-uit', 'aan-uit' verhaal... Een financiele 'background check' voor 12.50 per maand, laat me niet lachen... Het enige goede aan budgetphone is hun technische implementatie, niks aan te merken op de kwaliteit en bereikbaarheid, was altijd prima. Jammer te zien dat arrogantie en slechte bedrijfsvoering dan toch een bedrijf een slechte naam geven...

Guest mark

ik heb er moeite mee dat hun site geen productinfo geeft

je moet eerst inloggen

de klantenservice gebeld maar die vond ik zo ie zon minder

kortom erg ontoegankelijk bedrijf

Guest hendrick

ik heb zelf ook een pakket afgesloten, met de app op de telefoon. nu blijkt dat de app niet beveiligd is.

op het moment dat ik inlog op een onbekend wifi netwerk en ik ga bellen, mensen mijn gebruikersnaam en wachtwoord kunnen hacken, en zelf met deze gegevens kunnen bellen.

dit gebeurt dan op mijn kosten. dit verklaart mijn hoge belkosten.

Guest Reda

hele grote rekeningen gehad voor dataverbruik.

dit verbruik was vele malen hoger dan mijn telefoon aangaf.

maanden lang zonder problemen en ineens schoot het verbruik omhoog.

Ik kreeg ook notificaties over het verbruik, maar deze waren ook verkeerd.

Budgetphone geeft geen gehoor aan mijn klachten en blijft verwijzen naar het verbruik en dat dit betaald moet worden.