Jump to content

123telcom..............

Guest Gerardo S

Recommended Posts

Guest Gerardo S

Hallo allemaal.
EEN GROTE PUINHOOP dat 123telcom.
Ik heb 1 1/2 jaar niet naar 088 nummers kunnen bellen en om de twee dagen was mijn modem vol gelopen als ik een paar keer belde.
Na ik weet niet hoeveel telefoontjes heb ik mijn modem los gekoppelt en naar Enschede gereden.
Men was daar niet zo blij mee omdat ik geen afspraak had gemaakt.
Maar na even praten mocht ik toch binnen komen.
Daar heb ik hun mede gedeelt dat ik een andere modem wilde hebben zo dat de problemen zouden zijn opgelost.
Men heeft een andere modem opnieuw ingeprogrameerd en deze heb ik mee mogen nemen maar wel 50,00 euro moeten betalen voor het in programeren (belachelijk)
Vandaar dat deze meneer nu door mij te kak zal worden gezet.
Het probleem is nu eindelijk opgelost door het idee van mij zelf te gebruiken!!!
Het is dat ik 63 jaar ben anders zou ik bij hem indienst moeten zijn.

Het volgende gebeurd nu!!!
Mijn zoon heeft ook 123 Telcom.
Hij kan wel bellen MAAR NIET GEBELD WORDEN.
BEN NU 2 WEKEN AAN HET WACHTEN EN NA 4 TELEFOONTJES IS HET PROBLEEM NOG STEEDS NIET OP GELOST!!!!!!
HOE ZO GOED BEDRIJF. DEZE Directeur moet maar eens bij zich zelf te rade gaan waar hij mee bezig is!!!!!
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen met deze klachten zijn zodat we dit kunnen bundelen! wen stappen kunnen ondernemen.

M.V.G.Gerardi S

• 3 months later...

Hallo allemaal.
EEN GROTE PUINHOOP dat 123telcom.
Ik heb 1 1/2 jaar niet naar 088 nummers kunnen bellen en om de twee dagen was mijn modem vol gelopen als ik een paar keer belde.
Na ik weet niet hoeveel telefoontjes heb ik mijn modem los gekoppelt en naar Enschede gereden.
Men was daar niet zo blij mee omdat ik geen afspraak had gemaakt.
Maar na even praten mocht ik toch binnen komen.
Daar heb ik hun mede gedeelt dat ik een andere modem wilde hebben zo dat de problemen zouden zijn opgelost.
Men heeft een andere modem opnieuw ingeprogrameerd en deze heb ik mee mogen nemen maar wel 50,00 euro moeten betalen voor het in programeren (belachelijk)
Vandaar dat deze meneer nu door mij te kak zal worden gezet.
Het probleem is nu eindelijk opgelost door het idee van mij zelf te gebruiken!!!
Het is dat ik 63 jaar ben anders zou ik bij hem indienst moeten zijn.

Het volgende gebeurd nu!!!
Mijn zoon heeft ook 123 Telcom.
Hij kan wel bellen MAAR NIET GEBELD WORDEN.
BEN NU 2 WEKEN AAN HET WACHTEN EN NA 4 TELEFOONTJES IS HET PROBLEEM NOG STEEDS NIET OP GELOST!!!!!!
HOE ZO GOED BEDRIJF. DEZE Directeur moet maar eens bij zich zelf te rade gaan waar hij mee bezig is!!!!!
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen met deze klachten zijn zodat we dit kunnen bundelen! wen stappen kunnen ondernemen.

M.V.G.Gerardi S

Waarom heeft u dan niet opgezegt?

• 7 months later...

Mijn ervaring met 123telcom is juist heel goed.
De overstap van KPN verliep vlekkeloos, en ik heb in de 2 jaar dat ik nu met 123telcom bel nog nooit een probleem gehad.8)

L. coene

• 1 month later...

123Telcom zijn oplichters. Als het werkt dan heb je geluk en zul je mijn idee niet delen. Werkt het niet, maak dan je borst maar nat. Oplossen van problemen doen ze niet aan. Sommige gesprekken worden niet genoteerd en overal wordt een draai aangegeven waarmee je probleem niet wordt opgelost.Mocht je het bij een telecom aanbieder hebben geregeld: Informeer daar eens of de dealer in kwestie nog zo tevreden is...Tip van Flip: Houd een dossier bij van alles wat speelt en ontbind je contract zodra het dossier dik genoeg is en de kans op oplossing er niet meer is. Betalingen storneren en automatische incasso stopzetten.Pas dan komt men echt in actie

• 7 months later...
Guest Ruphi68

Wij gebruiken 123Telcom al jaren zakelijk en zijn zeer tevreden. Het bedrijf heeft wat opstart problemen gehad de afgelopen jaren maar het product dat wij aanbieden is uniek en heeft ons veel gebracht. Wij kunnen vanuit overal in de wereld bellen of gebeld worden en zijn daardoor enorm flexibel.Een fantastisch product en ik ben blij dat wij daarvoor gekozen hebben.Rudolf

• 1 month later...
  • 10 months later...

De service bij 123 telcom is slecht, zeer slecht. Afspraken worden niet nagekomen problemen niet opgelost. Enkele toestellen werken niet en worden ook niet werkend gemaakt.

• 4 months later...

Het is één groot drama met die lui. - Webpagina waar je doorschakelingen kan regelen ligt er regelmatig uit of werkt maar half waardoor we onbereikbaar zijn- Telefoon ligt er zeer regelmatig uit- Helpdesk wordt bevolkt door incapabel personeel dat half nederlands spreekt- Klachten worden ronduit onbeschoft behandeld

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Guest Boze Klant

Na veel communicatie blijf je foute nota`s ontvangen, ze gaan zelfs zo ver dat ze dreigen je af te sluiten en je klant account op te zeggen.Zeker geen aanrader voor zakelijk gebruik, blijf ver weg van deze club ! Er zijn veel betere aanbieders !Geen net / zakelijk bedrijf ! Een binnenkort EX KLANT

• 3 months later...
Guest Marco vd R.

Al het hier bovenstaande is zo waar als het maar kan. Echter de positieve reacties zijn net van 2 mensen die zo dom zijn dat ze er veel te veel geld in hebben zitten en dus met de rug tegen de muur staan.

Ze komen geen afspraken na, instabiele telefonie, financieel niet op orde, nemen klanten en klachten niet of nauwelijks serieus, eigenaren hebben last van arrogantie en pretenderen verstand van VOIP te hebben, erg veel wisselingen in het personeel (zonder verstand van de business en slechte betalers) ....etc....

Al met al is het een grote janboel daar.

Ik ben dus blij dat ik met mijn bedrijf geen telefonie meer van hun heb.

Met vriendelijke groet, een Enschedeer.

• 4 months later...

Opzeggen kan overigens altijd. Er is geen contractperiode!

Waarom heeft u dan niet opgezegt?

Ook wij hebben grote problemen momenteel met 123Telcom.

Wij kunnen nog niet opzetten omdat wij nog aan het contract vastzitten. Dus WEL een contractperiode.

Wij zijn zeer regelmatig niet bereikbaar en ook kunnen wij zeer regelmatig niet uitbellen.

123Telcom kan niets voor ons doen...............................

• 1 year later...
Guest Hendrikus

Hmmm...eerst was ik reseller...toen veel klachten....toen geen resellervergoeding....toen veel storing en probleem oplossen....hierdoor veel klanten kwijt geraakt!! Een bedrijf dat via buitenlandse (gratis) voip routeringen goedkoop bellen aanbied. Dus "dan moet je maar accepteren" dat er soms niets mogelijk is.... sind 2006 reseller, 2008 eindelijk na veel dreiging deel vergoeding gekregen....en ik heb nu,....ja nu anno 2016!!! Nog steeds tegoed. Het enige waar ze verstand van hebben is geld verdienen.... ik ken Raymond persoonlijk...en hij is niet voor niets bij "Opgelicht" in het programma geweest....service is hem vreemd zodra het geld kost!

Guest Hendrikus

Hmmm...eerst was ik reseller...toen veel klachten....toen geen resellervergoeding....toen veel storing en probleem oplossen....hierdoor veel klanten kwijt geraakt!! Een bedrijf dat via buitenlandse (gratis) voip routeringen goedkoop bellen aanbied. Dus "dan moet je maar accepteren" dat er soms niets mogelijk is.... sind 2006 reseller, 2008 eindelijk na veel dreiging deel vergoeding gekregen....en ik heb nu,....ja nu anno 2016!!! Nog steeds tegoed. Het enige waar ze verstand van hebben is geld verdienen.... ik ken Raymond persoonlijk...en hij is niet voor niets bij "Opgelicht" in het programma geweest....service is hem vreemd zodra het geld kost!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...