Jump to content

Egypte

Guest Gert-Jan Verstegen

Recommended Posts

• 4 months later...
Guest L. vd. Meer

Kan ik vanuit Nederland opwaarderen naar een mobiel in Egypte met mij mobiel ik heb zelf vodafhone mobiel in Egypte AH mobiel.

• 6 months later...
  • 5 months later...
Guest petra

ik woon in maastricht en ben vaak bij mijn vriendin in amsterdam wat kost mij dat van daar uit te bellen naar maastricht toe????

hoop snel een reactie terug

• 3 months later...
Guest Wesley Dam

Hallo, ik ga volgende week lekker op vakantie naar Egypte. Hartstikke leuk natuurlijk, alleen ik wil wel graag met mijn vriendin kunnen smsen.
Ik zit bij KPN en heb een sim-only abonnement.
Als ik het goed begrijp kost een smsje versturen mij €0,75, maar wat kost een smsje ontvangen?

Gr,

Wesley

• 1 month later...

Hallo, is het ook mogelijk om met een speciaal nummer ervoor goedkoper te bellen vanuit Egypte. Dat kan ik nl nergens vinden. Alvast ddank voor de hulp

• 2 weeks later...
Guest Fons van Os

Pas op: Op deze staat een sms-tarief van € 0,29 vermeld vioor Egypte.
Ik heb echter vorige week in Egypte gezeten en moest voor elke sms € 0,75 betalen, welke provider ik ook instelde!
Niet helemaal wat ik verwachte dus en dan druk ik me voorzichtig uit!

• 1 month later...

Hoe moet ik mijn egyptische Vodafone telefoonnummer (prepaid kaart) opwaarderen in Nederland. Kan ik dit online via Vodafone doen of met een opwaardeerkaart uit Nederland, of een opwaardeerkaart uit Egypte?

Ik was in januari in Egypte en ben vrijwel de hele reis onbereikbaar geweest `dankzij`Vodafone: ik kon niet bellen of smsm versturen, voicemail werkte niet, nergens bereik. Heb vele netwerken opgezocht die voorhanden waren, maar geen een werkte. Wees dus gewaarschuwd

• 1 month later...
Guest lentewind

Wij zijn zojuist terug uit Egypte. De prijs is afhankelijk van je provider. Ik sms via simyo en kost 0,40.
Handmatige selectie van je netwerkverbinding kiezen. Gé,é,n vodafone! Dan werkt alles prima.

• 3 weeks later...

Ben zojuist terug uit Egypte, Ik had een Nokia 6303 classic met een abonnement bij Kpn. Telefoon heeft een triple-band. Ik heb daar 3 weken lang kunnen bellen en sms`en zonder problemen.Volgens sommige mensen kun je daar ook bellen als je een mobiele hebt met een duo-band.

Guest anca mier

prepaid vodafone werkt niet vanuit Egypte (Sharm al sheikh), balen dus en eigenlijk belachelijk! Je krijgt nl bij aankomst in Egypte wel een sms van vodafone hoe je daar kunt opwaarderen......

• 3 months later...
Guest gerard Verhaar

U zet op uw site mobiel internetten vanuit Egypte kost 8,95 euro....
Kunt u mijn dan uitleggen waarom ik 15 euro moet betalen per Mb.?

• 2 weeks later...

Let op, Aldi Talk heeft z`n sms wereld tarief iets verhoogt, en wel van €, 0,09 naar €, 0,75. Jammer dat ik net alles al heb aangeschaft.

• 4 weeks later...

Hier nog even een reactie op de Aldi Talk,
behalve het duurdere sms tarief is ook bellen naar Nederland NIET mogenlijk vanuit Egypte.
Echt een miskoop dus, je kunt beter in Egypte een Holiday simkaart van Vodafone kopen (+/- 8euro ex beltegoed) dan bel je voor 50 cent en sms je voor 5 cent naar Nederland.

• 1 month later...
Guest willem bouwhuis

Vanmorgen zijn wij terug gekomen uit Sharm el Sheikh. Wij hebben beiden een prepaidkaart van jullie organisatie. Vorig jaar op dezelfde plaats was telefoneren en sms-en geen probleem. Dit jaar helaas wel. Zelfs met een kaart van Vodafone Egypte was het niet mogelijk om te bellen of te sms-en.
Geen van de 5 providers in Egypte was beschikbaar, ook Vodafone Egypte niet. Wilt U mij laten weten hoe dit euvel in de toekomst voorkomen kan worden. Het is heel lastig als je op je provider vertrouwt en je onverwachts niet bereikbaar blijkt te zijn.
Ik zie Uw antwoord graag zo spoedig mogelijk tegemoet.
Met vriendelijke groeten
Willem Bouwhuis

• 8 months later...
Guest J.Natter

Hoi, is het nog steeds het geval dat bellen en smsen met vodafone in Egypte niet mogelijk is? ik hoop op een reactie. MvG

• 1 year later...
Guest A van Hurck

Recentelijk in Egypte een 4 tal simkaartjes van Vodafone aangeschaft, 2 voor het bellen en 2 voor Data.
Om onderling te kunnen bellen tegen het lokale tarief in Egypte.
De bel simcard kost 10 pond per stuk = €,1.20
Ook moet men kraskaartje kopen om op te waarderen.
Dit kan per 5 / 10 / 20 /25 / 50 pond per stuk.
1 Le (egyptische pond) is 12 eurocent

De Data simcard kost 15 pond + 25 pond voor 2 Gb aan data, en is 1 maand te gebruiken.
Als je het data tarief terug rekent is dit 3 Euro voor 2 gigabyte.
Het is meer dan de moeite waard om dit te doen, gezien de tarieven die men anders rekent voor bellen en met name data verkeer.

• 1 month later...
Guest Wim de Wolff

Mijn dochter gaat 2 weken naar Egypte met haar mobiele KPN abbonement. Ze wil daar kunnen bellen en GTST kijken. Is dat mogelijk, en wat moeten we doen om de kosten niet te laten oplopen. Ik heb iets gelezen over vodaphone kaartjes, maar kunnen deze zomaar in een KPN toestel?

• 2 months later...
Guest A. Zeegers

Hallo.
Ik heb vrienden in Egyte met een prepaid mobiel en ik wil graag als ik hun wil bellen dat ik alles betaal,omdat het voor hun te duur is om op te nemen als ik bel, want dat kost hun 1,22 per minuut en dat kunnen ze niet betalen. Snapt U?

• 2 weeks later...
Guest ingeborg

ik heb ook een egyptisch prepaid kaart gekocht en had daar in goed vertrouwen 20 pond op laten zetten kon ik wel 25 smsjes mee versturen naar mijn vrienden in egypte niet dus waren er maar 4 toen kon ik al niet meer smsen maar zij wel naar mij ook nu ik weer thuis ben. alleen krijg ik verschillende antwoorden de 1 zegt het kost mij beltegoed als ik smsjes binnen krijgt en vodafone zegt van niet. weet iemand mij dat te vertellen

• 1 month later...
Guest karel van deutekom

gebruik sinds kort de SkyGlobal Simcard en internationale prepaid card kostte me 22cent om van egypte naar ned te bellen en werd gratis gebeld. bellen binnen egypte kostte ook bijna niets. Neem voortaan altijd deze simkaart mee op vakantie is te gebruiken over de hele wereld als t ook zo goedkoop is in de rest van de wereld dan weet ik het wel.

• 10 months later...
  • 3 weeks later...

Indien je nog geen reactie hebt ontvangen en het nog niet te laat is: via de website skyglobalsim.com kun je deze simkaarten rechtstreeks bestellen. In Nederland worden ze o.a. aangeboden door (bij ons onbekende aanbieder) ibeltegoed.nl.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...