Guest van den Heuvel Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Vandaag heb ik gehoord van de Orange provider dat zij ook bereik hebben in Ghana (via het netwerk Areeba). Klopt dit? Waarom zijn zij niet in het overzicht vermeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dorien Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Klopt het dat met Telfort vanuit Ghana niet gebeld kan worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ed corts Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 Laatst ben ik in Ghana geweest en had mijn mobiel meegenomen. De telefoon heb ik niet gebruikt maar werd wel 1 keer gebeld vanuit nederland wat maximaal 1 minuut duurde. Wel kwamen er volgens mij verschillende smsjes binnen van KPN of andere providers. Bij thuiskomst had ik bijna 50 euro aan verbruikerskosten buiten de bundel op de rekening. Wat moet ik de volgende keer nu doen als ik wel mijn telfoon wil meenemen maar geen onverwachte en nodelose kosten wil hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j.pit Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Hallo Ed, Ben net weer terug uit Ghana, mijn advies is gewoon een prepaidkaart kopen met nummer voor $7,50+$ 1,00= $ 8,50 op straat, dus je simkaart eruit en prepaid erin en bellen maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ben Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Ik heb een Vodafone abonnement. Hiermee kan ik wel telefoontjes ontvangen vanuit Ghana en sms`en zenden naar Ghana, maar ik kan geen sms`en vanuit Ghana ontvangen. Is iemand bekend met dat probleem? Vodafone biedt geen oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alex Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Ik zou graag willen weten of beltegoed voor lebara ook te verkrijgen is in accra ghana en zo ja waar dit dan te verkrijgen is.Als u het mij kunt vertellen stuurt u mij dan alsjeblieft een email Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tino Westendorp Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Beslist koop gewoon in Ghana een simkaartje. Het kost er geen drol. Om de doodeenvoudige reden (marketing) ze passen de prijs aan aan het land waar gebeld wordt. Als je voordelig wilt bellen (15ct per minuut + belkosten vanaf je vaste telefoon) kijk dan op belbob.nl bijvoorbeeld. Voor je mobiel naar service nummers rekenen ze in Nederland alweer extra geld.... de oplichters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.