Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Bor Wijnker

Digitenne in Den Helder

Recommended Posts

Guest Bor Wijnker

L.S.

Ik woon in de gemeente Anna Paulowna in de kop van Noord Holland. Hier zijn wij (buiten Ned1-2-3) verstoken van de overige digitenne zenders.Ik heb al even in uw (zeer uitgebreide) archief gezocht maar kan er niets over vinden.

Hier in de Noordkop gaan de volgende geruchten:

1) De mast staat er nog niet (terwijl deze 3e kwartaal 2007 klaar zou zijn)

2) De mast staat er wel maar kan nog niet in gebruik omdat er geen vergunning voor is

3) De mast staat er wel maar mag niet in gebruik genomen worden omdat de Marine hier tegen is ivm storingen bij diverse radar en communicatie apparatuur.

Wie weet wat er waar is, of nog belangrijker, wie weet waneer er Digitenne is in de Kop van Noord Holland?

Bor Wijnker

Wallerweg

Breezand

Guest jan

onlangs is op het eiland texel in den burg de nieuwe digi tenne zender in gebruik genomen ik woon zelf in den helder zeer goede ontvangst van alle kanalen dus in anna paulowna en breezand moet het ook lukken groetjes jan

Guest Sjoerd

Ik heb hier in Julianadorp prima beeld (zolang er geen brommers langsrijden). Wel heb ik een buitenantenne moeten plaatsen.
Sinds Texel in de lucht is lijkt het wel alsof de signalen uit Alkmaar zijn getemperd. Bouquet 2 is vanaf Alkmaar bijna niet meer te ontvangen. Vanmiddag zal ik eens kijken of het Texelse kanaal beter is.