Jump to content

Telfort verandert klantenservice nummer naar duur betaal nummer 0,30E/ min

Guest jeroen

Recommended Posts

Guest jeroen

Telfort verandert klantenservice nummer naar een duur betaalnummer naar 0,30E / min.

Van site:
http://www.telfort.nl/0900consumenten/
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008 . De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. U dient wel uw mobiele telefoon in te leveren als u uw abonnement opzegt per 14 juli 2008.

Vind ik nogal een kosten stijging!

Klopt het dat je dan telefoon in moet leveren??

Guest Joos Caris

De kosten zijn nog veel hoger.Nu: de Eur 0,20 per minuut gaan in vanaf het moment dat u de helpdeskmedewerker aan de telefoon krijgt. Dat kan minuten duren, en vervolgens zijn deze weer minuten "iets aan het opzoeken". Vanaf 14 juli: Een 0900-nummer bellen met een mobiele telefoon van Telfort valt buiten de bundel. Dat kost alvast Eur 0,25 per minuut of meer. Daar bovenop tellen ze nog eens Eur 0,30 per minuut en dan vanaf seconde 1, met een minimum van 1 minuut. Dat is niet duurder, dat is heeeeeeel veel duurder.En volgens mijn klopt het niet dat je je telefoon moet inleveren. Als zij de voorwaarden veranderen, hebben zij 2 keuzes. Accepteren dat de klant onvoorwaardelijk opzegt (dus geen voorwaarde stellen van "terug met die telefoon&quotGeplaatste Afbeelding, of de klant compensatie aanbieden. Door bijvoorbeeld de kosten van het gesprek te vergoeden tot aan de Eur 0,20 per minuut. Als 2 te moeilijk is, blijft alleen nog optie 1 open voor Telfort.

Je hoeft je telefoon niet in te leveren, deze voorwaarden zijn inmiddels weer verwijderd van de Telfort website.
Niet zo slim van Telfort, denk dat ze veel klanten gaan verliezen. Bovendien hebben ze steeds meer een slechte naam gekregen in verband met de internet problematiek. De helpdesk is zeer belabberd en onkundige. Slecht bereikbaar en de medewerkers zijn niet goed opgeleid om klanten te woord te staan. Ze zijn niet hulpvaardig helaas. En daar betaal je dan zo veel voor, echt schandalig gewoon. Ik ga direct overstappen naar Vodafone, die wel weet wat service verlening is. Ik was overgestapt naar Telfort en bij superblij met deze actie. Mijn brief is al onderweg (wel aangetekend natuurlijk).

Inge

• 1 month later...
Guest kenneth walton

Geachte mevrouw/dhr
Ik ben klant van jullie voor een paar jaar. Ik hen abonnement en mijn nummer is 0616806533. Ik betall automatische maar krijg smsje dat mijn nummer is geblokkeerd vanwege openstand schuld. Dat heb ik geen idee. Ik heb ook geen waarschuwing brief gekregen.
Dat volgends mij is niet eerlijk.
Nu weet ik ook hoeveel was de openstand bedrag.
Ik will graag van jullie horen.
bedankt.
kenneth

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...