Jump to content

Relevantie van een Telecom provider (voor scriptie student)


student 1984
 Share

Recommended Posts

Ik ben een student van de RijksUniversiteit Groningen die zijn scriptie schrijft over wat een zakelijke klant van een mobiele provider belangrijk vindt. Een onderdeel van mijn analyse is de daadwerkelijke klantervaring. Daarom zou ik graag uw mening willen over het volgende.

- Wat vindt de zakelijke gebruiker relevant bij de beslissing voor een bepaalde provider, is dit prijs, het toestel, de service, iets anders?

- Naast prijs proberen Vodafone, KPN en T-Mobile zich te onderscheiden met service. Maar dit is een containerbegrip, mijn vraag is daarom wat verwacht de zakelijke gebruiker van service. Heb je goede voorbeelden van goede en slechte service?

Graag zou ik een dialoog willen starten over bovenstaande punten.
Ik ben zeker tot 16:30 online..

Met vriendelijke groet en alvast bedankt..

Martijn

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
Guest Chantal

Beste Martijn,

Ik ben momenteel bezig met een vergelijkbaar onderzoek en heb zelf moeite met het vinden van relevante achtergrondinformatie.  Heeft u misschien enkele tips voor mij? U zou mij hiermee erg helpen.

Met vriendelijke groet,

Chantal Janssen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...