Jump to content
Sign in to follow this  
student 1984

Relevantie van een Telecom provider (voor scriptie student)

Recommended Posts

Ik ben een student van de RijksUniversiteit Groningen die zijn scriptie schrijft over wat een zakelijke klant van een mobiele provider belangrijk vindt. Een onderdeel van mijn analyse is de daadwerkelijke klantervaring. Daarom zou ik graag uw mening willen over het volgende.

- Wat vindt de zakelijke gebruiker relevant bij de beslissing voor een bepaalde provider, is dit prijs, het toestel, de service, iets anders?

- Naast prijs proberen Vodafone, KPN en T-Mobile zich te onderscheiden met service. Maar dit is een containerbegrip, mijn vraag is daarom wat verwacht de zakelijke gebruiker van service. Heb je goede voorbeelden van goede en slechte service?

Graag zou ik een dialoog willen starten over bovenstaande punten.
Ik ben zeker tot 16:30 online..

Met vriendelijke groet en alvast bedankt..

Martijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Chantal

Beste Martijn,

Ik ben momenteel bezig met een vergelijkbaar onderzoek en heb zelf moeite met het vinden van relevante achtergrondinformatie.  Heeft u misschien enkele tips voor mij? U zou mij hiermee erg helpen.

Met vriendelijke groet,

Chantal Janssen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×