student 1984 Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Ik ben een student van de RijksUniversiteit Groningen die zijn scriptie schrijft over wat een zakelijke klant van een mobiele provider belangrijk vindt. Een onderdeel van mijn analyse is de daadwerkelijke klantervaring. Daarom zou ik graag uw mening willen over het volgende. - Wat vindt de zakelijke gebruiker relevant bij de beslissing voor een bepaalde provider, is dit prijs, het toestel, de service, iets anders? - Naast prijs proberen Vodafone, KPN en T-Mobile zich te onderscheiden met service. Maar dit is een containerbegrip, mijn vraag is daarom wat verwacht de zakelijke gebruiker van service. Heb je goede voorbeelden van goede en slechte service?Graag zou ik een dialoog willen starten over bovenstaande punten.Ik ben zeker tot 16:30 online..Met vriendelijke groet en alvast bedankt..Martijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted June 20, 2017 Report Share Posted June 20, 2017 Beste Martijn, Ik ben momenteel bezig met een vergelijkbaar onderzoek en heb zelf moeite met het vinden van relevante achtergrondinformatie. Heeft u misschien enkele tips voor mij? U zou mij hiermee erg helpen. Met vriendelijke groet, Chantal Janssen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.