Guest Tristan Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Ik heb al jaren een FlexiBel Economy abonnement (let op de hoofdletters..dat hoort zo. Dus niet Flexibel 20 of iets dergelijks). Betaal 8,36 vaste kosten. Zeer voordelig. Zie er ook op deze site niets over. Laat staan als het om verlengen met een ander toestel gaat. KPN doet aanbiedingen, die er alle op neer komen, dat ik van abonnement verander (lees: duurder). Wie heeft er ervaring mee?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Ik heb al jaren een FlexiBel Economy abonnement (let op de hoofdletters..dat hoort zo. Dus niet Flexibel 20 of iets dergelijks). Betaal 8,36 vaste kosten. Zeer voordelig. Zie er ook op deze site niets over. Laat staan als het om verlengen met een ander toestel gaat. KPN doet aanbiedingen, die er alle op neer komen, dat ik van abonnement verander (lees: duurder). Wie heeft er ervaring mee?? Wij hebben al jarenlang een gelijk abonnement contract is inmiddels verlopen maar abonnement heeft volgens KPN nog wel een opzegtermijn van 3 maanden. Informatie naar verlenging van contract bij KPN gaf tot op heden ook alleen als resultaat dat men een duurder abonnement aanbied, de afgesloten verzekering tegen verlies en reparatie etc.liep langer door dan het contract maar de inncasso hiervoor werd door KPN zonder enig bericht deze maand stop gezet, naar ik aanneem is dus ook deze extra betaalde service blijkbaar stilzwijgend door KPN stop gezet. Wellicht is het enige alternatief voor KPN FlexiBel Economy een prepaid abonnement van een andere maatschappij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.