Jump to content

Bestelstatus Debitel

Guest LostRebel

Recommended Posts

Guest LostRebel

Op donderdag 10 juli heb ik een N78 bij Debitel besteld. Dit was de aanbieding die ik op bellen.com zag, http://www.bellen.com/mobiel/gsm-toestellen/Nokia/N78/overzicht.aspx?Bron=Toestelwijzer en dan het 2-jarige pakket. Dinsdag 15 juli (best al lang vond ik) kreeg ik de abonnementbescheiden toegestuurd, die ik terug moest sturen. Dat heb ik diezelfde dag nog gedaan (kopie legitimatie, handtekening onder contract etcetera). In de brief die erbij zat stond dat ik 24 uur per dag mijn bestelstatus kon checken op hun website. Echter, wanneer ik dat deed, kreeg ik de melding:
"Er is geen bestelling gevonden. Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is. Elke bestelling wordt binnen 24 uur in dit systeem opgenomen."

Die melding krijg ik vandaag, maandag 21 juli, nog steeds. 11 dagen na bestelling. Ik vind het wel erg gortig worden. Als ik de klantenservice bel krijg ik alleen maar zo`n automatisch telefoongesprek te horen en kan ik geen medewerker daar aan de lijn krijgen, debitel heeft ook geen filiaal waar ik langs kan.

Inmiddels ben ik ook te laat met het opzeggen van mijn oude abonnement. Dat wilde ik namelijk door debitel laten doen zodat ik mijn nummer kon behouden. Het loopt dus goed fout... Geplaatste Afbeelding

Heeft iemand tips, ervaringen...?

Is er iemand hier die hier ook ervaring mee heeft, of weet iemand een ander telefoonnummer zodat ik met een medewerker van hun in contact kan komen?

Alvast bedankt

Guest Janna

Ook ik ben al weken bezig om met debitel in contact te komen, ik heb n.l. in januari een pre-paid telefoon gekocht met 20 euro gratis beltegoed. De eerste 5 euro kreeg ik als ik de kaart aktiveerde, dat is gelukt. Daarna zou ik nog eens 5 euro krijgen bij het online registreren. Dit heb ik gedaan en kreeg toen een e-mail dat ik geregistreerd was en een sms zou krijgen met de opwaardeercode. Ook de opwaardeercode kreeg ik snel per sms. Maar nu........ als ik deze code intik, krijg ik de melding dat het geen goede code is, dus nogmaals geprobeerd, ....... weer hetzelfde........... en nog een keer...........weer niet goed. Ja en je mag maar 5 x proberen dus ben ik gestopt. Ik ben op zoek gegaan naar een telefoonwinkel die mij wilde helpen, zoals de debitel winkel - inderdaad die bestaan niet meer -. Toen nog bij Nemesijs en 2 x een Bel Compagny (adressen via dedebitel website ) en bij Primafoon geprobeerd maar het antwoord is : wij kunnen u niet helpen. Ook een e-mail adres kan niemand mij geven en op hun web-site is dat ook niet te vinden. Via google kreeg ik het e-mail adres van debitel nl: info@debitel.nl maar ook dat werkt niet.
Per telefoon het nummer van de klantenservice gebeld, maar net als jij alleen een automatische stem die vraagt om het telefoonnummer van mijn mobiel, als ik dat intoets, vraagt de stem weer hetzelfde ( ik was toch geregistreerd ? ) dus dat werkt ook niet. Het klantenservice nummer ( 0.45 euro per min.) een aantal keren geprobeerd, ook daar gaat de telefoon na een verhaal over dat je op de website moet kijken, over op een tuuttoon.
Toen dacht ik, ik ga mijn klacht per post opsturen naar Hoofddorp.
Dat is nu een week geleden en tot nu toe nog steeds geen antwoord.

DUS OOK MIJN VRAAG: WIE KAN MIJ HELPEN OF EEN GOED E-MAIL ADRES GEVEN VAN DEBITEL ????????

ALVAST BEDANKT

Guest Judith

Bel naar 0900 - 0401393
op ma t/m vrij tussen 11 en 3.
Toevallig op `n forum gevonden,
erg slechte service van Debitel....

Guest LostRebel

Ik heb het opgegeven. Ik weiger het pakket als het ooit nog gebracht wordt. Waarschijnlijk gebeurt dat toch niet, aangezien de bestelling nog steeds niet online traceerbaar is. Op de site van debitel staat ook beschreven dat wanneer je het pakket weigert, de bestelling automatisch wordt gecanceld.

Ik heb de telefoon op een andere site besteld, waar service en snelheid (hopelijk) wel van toepassing is.

• 3 weeks later...
Guest Judith

Heb jij je bestelling inmiddels ontvangen LostRebel?

Ik had zelf op 21 juli een bestelling geplaatst en hiervan kreeg ik een ordernummer en een besvestiging dat de bestelling was ontvangen DUS zei Debitel klantenservice dat de bestelling vast wel was doorgekomen, ook al kon ik geen status opvragen online. Toen ik een paar dagen later weer belde, zelfde verhaal, maar later die dag belden ze mij of ik toevallig weet-ik-wat-voor bestelling had gedaan, in ieder geval niet die van mij. Nou als het die niet was, dan was de bestelling waarschijnlijk toch niet doorgekoomen. Moest ik maar ff opnieuw bestellen.

Nu werkt het opvragen van de bestelstatus wel, maar het duurt en duurt en duurt... Inmiddels, 3 weken na mijn eerste bestelling en 2 weken na de tweede, is mijn bestelling blijkbaar nog altijd niet verzonden. Ik heb wel de contracten ontvangen, al na 1 dag, en meteen dezelfde dag ondertekend met alle documenten teruggestuurd. Bij ontvangst zou ik "binnen 2 werkdagen" mijn bestelling ontvangen...1,5 week later.... Zo gauw ik deze telefoon in een mooie aanbieding van een andere provider zie bestel ik hem daar, dan weiger ik deze gewoon, wat een drama, verschrikkelijk...

Wilde niet nog meer geld in die klantenservice stoppen dus heb maar een mailtje gestuurd naar het adres dat stond aangegeven bij de contracten die ze mij stuurden, support@mobiel.nl. Kreeg ik een mail dat ze ernaar streefden binnen 5 werkdagen (!) te beantwoorden. Inmiddels 6 werkdagen later en nog niks gehoord.
Mijn contract is nog niet eens begonnen en ik weet nu al: Nooooooooooooooooooit meer debi(el)tel!!!!!

Guest C. van Mierle

Ik heb hier nog een e-mail adres van Debitel, maar ik weet niet of het nog werkt: klantcontact@debitel.nl

Succes ermee

• 5 months later...

schnadalig debitel
je wilt niet communiceren met je klanten ik betaal meer dan 200 euro permaand en ik heb een vraag en die kan je niet kwijt.

gelukkig ben ik optijd er is een tweede vraag bijgekomen

hoe zeg ik mijn abonnement op.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...