Guest Edwin Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Vodafone heeft al een aantal maanden problemen met het online zetten van je resterende belbundel. Vele vodafone klanten klagen hier over. Je kan nl. niet meer zien wanneer je bundel verstreken is en dus ga je veel te makkelijk over je max. heen. Hierdoor krijgen klanten fikse rekeningen, waar ze net even niet op hadden gerekend.Het is echt te belachelijk voor woorden dat vodafone dit niet oplost. Ik heb net een nieuw abbo van vodafone en heb een klacht gestuurd naar vodafone, maar daar krijg je dan een stom standaard antwoord op terug.Vodafone is op geen enkele wijze bereid mensen tegemoet te komen of op een andere manier je belbundel te laten inzien.Ze weten tenslotte perfect hoe ver het staat met de bundel, want de teller begint wel te lopen als de bundel leeg is.Sta je voor een keuze, neem dan voorlopig geen vodafone! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deb Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 Ik heb vodafone z11, dan is bellen naar voicemail in het weekend gratis. Maar toch werd er voor 4 minuten of meer het volle tarief afgeschreven. Toen ik contact probeerde op te nemen kreeg ik een melding. Sorry, ik heb u niet kunnen vinden in het klantensysteem. Ik kan uw vraag daardoor niet beantwoorden.Er vreemd, aangezien ik al jaren bij vodafone zit.Verder is de site ook heel erg vaak down. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.