Jump to content

Nokia 6555

Guest Willemijn

Recommended Posts

Guest Willemijn

Hallo,

Ik heb net een Nokia 6555 gekocht en ben er nog helemaal niet blij mee!
Ik kan niets vinden.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik mms berichten kan ontvangen zodat ik de ringtones van mijn vrienden kan ontvangen?
Ik krijg nu elke keer het bericht dat ik een MMS bericht heb en dat ik dat op vodafone.com kan bekijken maar daar heb ik niets aan want ik wil ze op mijn telefoon. En ik wil eigenlijk de mogelijkheid om te internetten blokkeren maar dat kan ik ook niet vinden, ik wordt er gek van.
Help!!!!!!

• 4 weeks later...
Guest Linda Liers

Hallo

Ik heb ook net zo`n toestel gekocht en ben er ook helemaal niet blij mee.
Ik kan slechts enkele berichten ontvangen en versturen en daarna zegt het toestel dat mijn SIM geheugen vol zit
Kan er iemand mij zeggen hoe ik die berichten om mijn telefoon kan ontvangen en niet op de SIM kaart
Ik vind ook dat dit toestel wel heel dikwijls moet opgeladen worden, wat niet het geval was met mijn vorige toestellen

Graag reactie

Thanks

Linda

• 1 month later...

Hallo,

Ik heb net een Nokia 6555 gekocht en ben er nog helemaal niet blij mee!
Ik kan niets vinden.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik mms berichten kan ontvangen zodat ik de ringtones van mijn vrienden kan ontvangen?
Ik krijg nu elke keer het bericht dat ik een MMS bericht heb en dat ik dat op vodafone.com kan bekijken maar daar heb ik niets aan want ik wil ze op mijn telefoon. En ik wil eigenlijk de mogelijkheid om te internetten blokkeren maar dat kan ik ook niet vinden, ik wordt er gek van.
Help!!!!!!

Je kan er zelf voor zorgen dat jij je mms op je toestel komen door zelf je toestel te configureren door naar de website van nokia te gaan en je gegevens in te vullen en dan krijg je van nokia een gratis smsje met de configuratie instellingen waar een pincode bijstaat en die je dan ingeeft en je gsm is klaar nadat je hem 5 minutten erna weer opstart.
dit is de link naar deze site

http://www.nokia.be/A4332209

groetjes Jef de flik

• 4 months later...

ik krijg steeds berichten van nr 9988, steeds 3 tegelijk per dag. Hier wil ik vanaf.
Ik zou deze afzender willen blokkeren.
Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...