Guest cor Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Zijn er ook aanbieders waarbij je een abonnement kunt afsluiten, maar waarbij het NIET mogelijk is om buiten de bundel te bellen?Ik wil namelijk voor mijn zoon graag een abonnement afsluiten, is veel goedkoper als prepaid, maar als hij over de limiet heengaat, gaat het veel te duur worden. Ben dus op zoek naar een aanbieder waarbij je alleen binnen de bundel kunt bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frieso Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Ik denk dat dit een groot probleem voor veel ouders isNa veel speurwerk heb ik hier nog geen oplossing voor gevondenIk zou ook graag het buiten de bundel bellen voor de abonementen voor de kids willen blokeren.Voor mijn dochter ben ik om deze reden al weer teruggegaan naar pre-pay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tessa Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 ik heb een balkje in mijn hi staan van je tegoedd...nou staat er buiten bundel te goed.....?????302 euromoet ik dit gaan betalennn weet iemand hier antwoord op???me telefoon was namelijk gestolen en denk dat er mee naar het buitenland gebeld isen ik nu met de kosten zit van diegene,....erg fijn...heb wel aangifte gedaan kan je het dan verhalen op je aanbieder?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.