Jump to content

Ziggo

Guest Peter

Recommended Posts

Het verbaasde me dat er geen ervaringen zijn gemeld over Ziggo, die al enkele maanden de abonnees van Casema heeft overgenomen.
De Helpdesk is onbereikbaar, want elke keer komt de melding "druk" of "zeer druk", wachttijd minimaal 10 of 30 minuten, "bel op een ander tijd terug"..
Zowel Casema als Ziggo wijten alle problemen aan de kabels en apparaten van de abonnee.
Meer dan 18 maanden is er voortdurend geen goede telefoonverbinding. Uiteindelijk werd er toch maar een nieuw modem geplaatst, want er klopte inderdaad iets niet. Ook het nieuwe modem was niet de oplossing: De slechte telefoonverbinding kon Ziggo/Casema niet oplossen en daarom heb ik nood gedwongen moeten uitwijken naar een andere provider. Vroeger waren er nooit zulke immense problemen, maar ik dacht Casema/Ziggo is goedkoper en biedt goede diensten. NEE DUS.
Ik ga binnenkort weer terug naar mijn vroegere provider.
Ook teletekst werkte niet. casema: öorzaak is mijn TV (van 3 jaar). Op een andere plaats was teletekst van Casema op mijn TV uitstekend te zien.
Etc etc. Talrijke "serviceaanvragen" (=klachtindieningen) hadden geen enkel effect.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...