rties Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Wij zijn 3 jaar lang gebruiker geweest van scarlet. Internet + bellen. Eerst de problemen voor lief genomen, want het bellen naar buitenland was verkrijgbaar in een goedkoop minuten pakket. Het bellen naar met name Duitsland werd steeds slechter. Echo, wegvallen van gedeeltes van de gesproken woorden en crosstalk. Vooral het laatste werd zo erg dat er door wildvreemden geantwoord werd in het gesprek. Opgezegd met een nette brief. Nu hebben ze de lijn een maand te vroeg beeindigd ( dan genoemd in hun bevestiging annuleringsbrief) en we zijn onze oude telefoonnummer ongewild toch kwijt. Scarlet zijn antwoord is sorry, we kunnen er niets aan doen, was niet de bedoeling, maar we doen ook niets meer voor u, want over twee weken bent u toch bij een andere provider. Wij zijn toch geen klant meer. Waar liggen de rechten van de klant? Ik kan niet meer bellen, gebeld worden en internetten. Prive en zakelijk lijd ik schade. Wat kan ik doen?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.