Jump to content

waardeloos

shirley de Vrede

Recommended Posts

Ik heb heel veel spijt dat ik mobielinternet voor mijn laptop heb gekregen. Op mijn nieuwe laptop stond de versie Vista op. Vorig jaar oktober heb ik via de phone House mobielinternet aangevraagd. Van de eerste dag ging alles al mis. DePhone house kan namelijk niks voor je doen en hadden me wel een aantal keren geholpen, maar ik werd er maar niet wijzer van. Telfort heb ik ook tig keren toen gebeld. Ik heb 4 maanden zonder internetverbinding gezeten. In december 2007 kreeg ik bericht van Vesting Finance een incassobureau en kreeg een rekening van meer dan 1000 euro inclusief contractsbeeindiging. Dit is wel teruggetrokken door Vesting Finance. pas 2 februari 2008 kreeg ik verbinding met het internet. Ik had verwacht dat ik een coulance zou krijgen 4 maanden gratis internet, maar ze zullen je geen coulance geven en ze zeggen ook dat ze dat niet verplicht zijn dit te geven. Ik heb nu gewoon 3 maanden niet betaald en kreeg wel rekeningen binnen. Drie weken geleden had ik ze gebeld maar het erge hiervan is ik heb ze gebeld Telfort zelf, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. krijg ik iemand aan de lijn en ik geef mijn klantennummer die gewoon op de factuur staat en een aantal keren dit doorgegeven te hebben, kon ze mijn gegevens niet vinden en ze kon me niet verder helpen. Gisteren kreeg ik weer een rekening van Vestiging Finance en ze weten wel aardige berekening voor je te maken, waar ik niet mee eens ben!!! Maar Telfort is gewoon hopeloos en ook de verbinding is zeer langzaam. Dus ik raad iedereen af om geen mobielinternet van Telfort te nemen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...