Jump to content

SMS-only / no-call abonnement

Guest peter

Recommended Posts

Beste mensen,

Bestaat er ook zoiets als een `sms-only abonnement`, waarbij je dus wel kunt sms`en maar niet kunt bellen? Heb bij diverse aanbieders gezocht, maar helaas niets gevonden.

Een andere optie: zijn er abonnementen waarbij het niet meer mogelijk is verder te bellen of te sms`en wanneer je aan het maximum van je bundels bent voor die maand? Stel dus dat je een abonnement hebt van € 40,- per maand incl 50 belminuten en 500 sms-jes: zijn er abonnementen waarbij je de rest van de maand niet verder kunt bellen resp. sms`en wanneer je die 50 belminuten of die 500 sms-jes hebt bereikt?

Mocht iemand hier suggesties voor hebben, dan zou ik dat erg graag horen!

Alvast bedankt,

Grt,
Peter

van lowcall en simpel.nl weet ik, dat je via een online account een limiet kan instellen, ook eventuele uitgaande gesprekken kun je blokkeren, maar ik heb t niet gebruikt en weet dus niet of t werkt.

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Guest Nathalie

ik zoek het ook !
omdat namelijk ik bel nooit maar sms altijd.
laat het me a.u.b. weten als u iets gevonden heeft.

groetjes Nathalie.

• 1 year later...

Ik zie dat op dit topic lang niet meer is geschreven. Ik zoek een goedkope oplossing voor een abonnement waarmee je alleen kunt sms-en en niet kunt bellen. Waar een limiet op zit zodat je niet " ineens" op verschrikkelijk hoge tarieven overgaat als je over die limiet heengaat. Kent iemand zo`n abonnement?
Martin

Je kunt bijvoorbeeld Hi of Euphonie nemen: Je kunt er wel mee bellen maar je kunt de belminuten ook links laten liggen en ze als sms gebruiken. Neem er een sms bundel bij en jij bent heel voordelig uit.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...