Jump to content

TELFORT de slechtste!!

theo

Recommended Posts

Als er een prijs voor allerslechtste provider zou bestaan verdient TELFORT deze op zeker.
Wij hebbben nu een half jaa telfort en gemiddeld 3 dagen in de week geen telefoon, daar wij vanuit huis werken heeft dit ons al behoorlij wat geld gescheeld en er zijn zelfs klanten al naar onze concurent gegaan omdat wij constant niet bereikbaar zijn. Ik zit nu de hele dag door mijn eigen nummer via mijn mobiel te checken of hij het wel of niet doet!?, als het bovendien lukt om hun servicelijn van Telfort te bereiken krijg je de meest stompzinnige antwoorden op je vragen, zolang als het maar niet aan hun gebrekkige service ligt.
Wij zijn nu onmiddelijk overgestapt naar UPC, ik betaal graag nog liever een half jaar door aan telfort als ik maar weg ben bij hun, en wil daarna nooit meer iets met hun en hun belabberde service van doen hebben.WAT een AMATEURS!!! En dat wil zo graag een grote speler zijn!! SCHAAM jullie!!!! Het enigste wat constant is zijn hun rekeningen en die kloppen vaak ook niet eens!!

Hoi,
Ik zou ook graag de treurprijs willen geven (of gooien misschien liever) aan Telfort.
De service is waardeloos, de helpdeskmedewerkers zijn zeer onbekwaam en de oorzaken van de doorlopende storingen zijn bij tijd en wijle hilarisch.
Recentelijk zo`n uitzendbureau-typje daar aan de telefoon gehad (na heel erg lang wachten en dus veel geld lichter). Ik kreeg te horen dat mijn telefoon besmet was met een virus en dat ik daardoor er zo vaak uitlag (en welke andere storingen ik nog meer heb).
Juist, een virus op mijn telefoon. Werken jullie telefoons op Windows XP dan? Die van mij namelijk niet. Ow ok, dus je telefoon blijft wel vatbaar voor een virus ook al draait het onder andere software? Goh, kan dat dan?
Ja, ik heb hem lekker laten praten en maar doen alsof ik achterlijk was. Maar zoals Theo al zei: het ligt ALTIJD aan de klant en NOOIT aan Telfort zelf! Stel je voor zeg, je verantwoordelijk stellen voor problemen ... je kon wel eens iemand gelukkig maken!!!
En Theo: je kan Telfort dus in gebreke stellen en zo je abonnement per direct opzeggen. Geef ze in de 1e aangetekende brief de kans om het probleem te herstellen (termijn van 10 werkdagen is voldoende) en daarna stuur je gewoon een aangetekende brief dat je per direct je incasso intrekt en je abonnement opzegt. Zo hoef je in elk geval niet dubbel te betalen.
Ook kun je een vergoeding krijgen voor de dagen waarop de telefoon niet werkt. Dat staat in de overeenkomsten die je kunt lezen op telfort.nl.

Groetjes Nienke

He Nienke,

Dank je wel voor de tip en je reactie! Ga ik nu direct doen! Ben aleen bang dat ik weer bedolven ga worden onder Telfort bull ****.
Zoals jou telefoon besmet zou wezen, heb ik mij 15 meter extra kabel door mijn huis laten aanpraten omdat het telefoon kastje te ver van het basis station zou staan, wederom totale onzin.
Ik heb sinds gisteren mijn UPC pakket geinstaleerd en alles doet het perfect , zelfs mijn telefoon!!! Ik kon nu dus ook eindelijk, toppunt van idioterie, via de UPC lijn de klachtenlijn van Telfort eens bellen!? Bovendien hoef ik nu ook niet meer 30 keer per dag mijn eigen huisnummer via mijn mobiel te checken of hij het wel of niet doet, ik weet nog niet wat ik met al die vrije tijd ga doen.... Mischien shirtjes drukken met "I AM TEL****ED" erop hahaha!!
Ik heb dus ook nog de ander telefoon lijn van Telfort (todat mijn nummer is overgezet) en deze doet het nu alweer voor de 5e dag op rij niet. Echt ongelofelijk!!
Nogmaals bedankt voor je reactie, fijn om te weten dat wij niet de aleen zijn!

Groetjes,
Theo

Hoi,
Ik heb een word voor telfort grafdieven...ik kreeg in mei internet+telefonie maar mijn foon heeft het tot nu nog niet gedaan.
Ik heb geschreven gebeld gemaild waarom die foon het niet deed ik krijg dan 1 of 2 maanden een onsamenhangend antwoord waar ik ook weer niets van begrijpt.
Ik zal blij zij als het weer mei is een andere provider met een foon die ``werkt`` ...ja je bent nooit zeker he ....maar telfort spant de kroon dan maar weer duur naar UPC maar daar werkte alles perfekt op een enkele storing na....ik zeg als iemand an mijn vraagd wat vind je van telfort ....LEGALE DIEVEN en je doe er niets aan.
John.

• 1 month later...

Telfort = !! T E L F A R T!!

Ik raad iedereen af om OOIT met TELFART in zee te gaan! Nog nooit met zoveel prutswerk en onbeschoftheid geconfronteerd als bij TELFART. Ik dacht toch echt dat een bedrijf dat zogenaamd zó een grote speler wil worden zeker klantvriendelijkheid hoog in het vaandel zou hebben? NOU mooi NIET!
In het half jaar dat ik abonnee ben heb ik gemiddeld 3 dagen per week géén werkende telefoonverbinding gehad, de rekeningen kwamen telkens overigens keurig op tijd waarvoor hulde TELFART! Ze begrijpen niet dat ik dus ook niet hun (dure) klantenservice kan bellen zonder telefoonverbinding?! Als het je dan wel lukt om eindelijk eens iemand te spreken te krijgen is het een doorgaans weer een arme werkstudent die eigenlijk ook niet weet wat hij daar precies aan het doen is. Ik heb mij door zo een kneus al een extra kabel van 15 meter door mijn huis laten aanpraten, toen dat niet werkte zou mijn huistelefoon een virus hebben?? En nog meer van dat soort onzin. Nadat ik het zó zat was om de hele dag door mijn huistelefoon te testen via mijn mobieltje, en wederom geen telefoon te kunnen gebruiken, ben ik tijdens mijn nog lopende contract met TELFART over gestapt naar UPC, binnen een half uur alles aangesloten en ik had direct een werkende telefoonlijn!! Dus ook direct op de UPC lijn TELFART klantenservice gebeld en gevraagd hoe dit mogelijk is, dan moest ik maar een brief schrijven aan de klanten service, geen sorry, geen tegemoetkoming (ook niet in mijn facturen voor alle tijd dat de telefoon het niet deed), geen enkele emotie, wat een stelletje hufters!!Ik heb hierna dus maar een aangetekende brief getuurd, nu drie weken geleden, met het vriendelijke verzoek om de rest van mijn (niet werkende) abonnement te laten stoppen, maar tot op heden nog niet eens een simpele brief of ander teken van TELFART terug ontvangen. Oh ja! …Natuurlijk de nieuwe factuur voor deze maand, die was weer keurig op tijd hoor jongens!! Ik hoop echt dat TELFART zichzelf snel om zeep helpt met hun slechte service, dan zal deze ellende in de toekomst voor anderen bespaard blijven. En voor TELFART, jullie moeten je schamen om zoveel mensen zo een belabberde en onpersoonlijke service te leveren. amateurs!

• 2 weeks later...

Wat een slechte ****** service van telfort ik sta meer in de wacht dan dat ik daadwerkelijk met iemand spreek, stelletje geldwolven!! en jahoor als je een abonnement wilt aanschaffen dan is de klantenservice geheel gratis.
zeeeeeeeeer slechte klantenservice en heb spijt dat ik bij deze provider een abonnement heb afgesloten.
Ik hoop dat dit bedrijf snel het loodje legt

• 2 weeks later...

TELFART begin er nooit aan het gezegde "goedkoop is duurkoop" is nog nooit zo treffend geweest, lees hieronder een van de vele mailtjes die ik naar telfart heb gestuurd. Ik ben trouwens gelukkig nu wel bij ze weg..."Vanaf januari een paar keer in de week geen internet verbinding en vanaf eind april eindelijk een stabiele internetverbinding , hoera!Geplaatste Afbeelding Maar…de telefonie is nog steeds een drama . Ik ben regelmatig niet bereikbaar terwijl ik gewoon thuis ben. Ik heb ook zeer regelmatig als ik iemand bel dat de lijn in gesprek is terwijl ik zeker weet dat dit niet zo is (ik test dit door mijn eigen mobiel te bellen en als ik wel verbinding krijg met degene die in gesprek was verzekeren zij mij dat zij niet in gesprek waren op dat moment.IK HERHAAL HET NOG MAAR EENS, VANAF 1 JANUARI 2008 DAT IK BEN AANGESLOTEN BIJ TELFORT HEB IK PROBLEMEN.
IN DE AFGELOPEN 8 JAAR DAARVOOR HAD IK ALTIJD EEN GOEDWERKENDE INTERNETVERBINDING (waarvan de laatste 2 jaar met telefonie over IP)!!!
IK WIL NIET IEDERE KEER MAILEN MET JULLIE, IK WIL NIET OPNIEUW BELLEN NAAR DE HELPDESK Á €0.30 P/M EN DAN MENSEN TE SPREKEN KRIJGEN DIE EEN BELSCRIPT DOORLOPEN MAAR NIETS OPLOSSEN. IK WIL WAAR IK VOOR BETAAL EN DAT IS GEWOON INTERNET + BELLEN ZONDER DEZE REGELMATIGE STORINGEN EN UITVAL!"

• 4 weeks later...

telfort doet een hele slechte verbinding want vandaag is die begonnen dus we hebben veel. problemmen met ze cut provider maar als we ze gaan bellen zeggen ze druk met een pen op reset maar pas op! maar als je niet betaald dan piken ze al je geld uit de bank daarom zijn hun domme mensen hun zijn echt gek dus niet GELOVEN IN ZE!

telfort doet een hele slechte verbinding want vandaag is die begonnen dus we hebben veel. problemmen met ze cut provider maar als we ze gaan bellen zeggen ze druk met een pen op reset maar pas op! maar als je niet betaald dan piken ze al je geld uit de bank daarom zijn hun domme mensen hun zijn echt gek dus niet GELOVEN IN ZE! hun zijn gekke mensen daarom zijn hun banditen

Guest Evert  Arler

Hallo
Ik heb ook grote ellende met Telfort.
25 April 2008 heb ik telfort genomen,maar 2 weken later begon het gedonder
kon niet bellen of gebeld worden,en als ik het geluk had dat ik kon bellen viel onder het bellen de lijn dood.
heb meerdere malen een mailtje gestuurd ,en kreeg als antwoord dan moet u het modem resette,na een paar keer dat hebben gedaan,en niet hielp heb ik weer gemailt en kreeg wel antwoord (2 weken later) heb een nieuwe telefoon gekocht ik dacht nu zal het wel goed zijn ,maar nee hoor het zelfde gedonder.
heb later een keer gebeld om te vragen of ze de verbinding kunnen nakijken,en direct aangegeven dat ik mijn abonnement per direct opzegd,omdat ik niet gaat betalen voor iets wat niet werkt.
kreeg wel op tijd het factuur met een bedrag van 125.00 euro,dat kunnen ze wel maar de rest kunnen ze niet.heb een aangetekende brief gestuurd,als antwoord kreeg ik weer een factuur nu 68.48 euro,en een dreiging met een incasso.heb daarna de hele rotzooi terug gestuurd,want anders kan ik het niet noemen,heb een tweede brief gestuurd en kreeg als antwoord dat ik per april 2009 pas kan opzeggen,dan hebben ze een probleem want ik hab aangegeven dat ik de maand october zal betalen met aftrek van de maand november.
heb weer een aangetekende brief gestuurd ,met de mededeling dat ik niet ga betalenvoor iets wat niets doet.
En heb telfort in gebreke gesteld voor voor een abonnement wat niet deugd en nooit goed heb gewerkt.
maar heb tot op heden nog geen antwoord gehad.
Ik ga door tot ik mijn recht heb,want je gaat niet zo met mensen om ,wij zijn mensen
en zij zijn de beesten

• 1 month later...

met telfort bellen of e-mailen is totaal zinloos iedereen daar geeft standaard voorgeschreven antwoorden die nooit ergens op slaan.

ik wil alleen is een goede manier weten om er voortijdig vanaf te komen, want als je het daar over hebt met de helpdesk komt er ook een standaard antwoord.
en ze gaan op geen enkele manier inhoudelijk op je klachten in.

• 1 month later...

Nee dan deze giterenavond.

Bellen met Telfort na een aantal dagen een rete trage verbinding van 2 MB ipv ca. 18 MBTelfort "uw kabel is te lang" Telfort"u heeft een virus " Telfort "of u heeft een kabelbreulk "en nog meer van die standaard ****.Telfort"reset u even uw modem dan kan ik uw Lan output meten"Ik weer "Ja maar ik zit tochmet u aan de telefoon via het modem..." Telfort "Nee dat maakt niet uit........ Ja duhhhhhh dat gaat niet werken hoor ik weerTelfort "even resetten mijnheer......"Tuut tuut tuut ....." Ja de Groeten daar !!!! Eerst vanuit het niets een prijs op het bellen gooien en een stelletje kukkels aan de kant van de servicedesk. Het ligt NOOIT aan Telfort maar altijd aan de andere kant. Vreemd genoeg werkte de verbinding na 2 uur weer als de brandweer. Heb het idee dat ze aan het knijpen zijn en dat de gemiddelde gebruiker dit niet merkt met alleen internetten.

Ik ga hier snel mee kappen en heb met de verhoging de kans om binnn 4 weken op te pleuren , zo ook zal gaan geschieden

• 2 weeks later...

Ik heb een sim-only 300 min. van Telfort voor . 8,95 per maand genomen.toen ik de faktuur kreeg kwam daar nog eens btw 19 % overheen.is dat normaal???????
volgens insiders is die prijs een zgn.consumentenprijs dus incl.btw.deze vraag had ik reeds aan telfort gemeld,maar GEEN ENKELE REAKTIE van hen maar wel dreigbrief om binnen 5 dagen te betalen.

ik heb een automatische betaling tegengehouden bij telfort en NU dreigen zij met afsluiting en direkte betaling van volledig jaarbedrag incl.korting.

WIE KAN MIJ EEN JUIST ANTWOORD GEVEN.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...