Jump to content

simpel abbonement

Antoine Schr

Recommended Posts

Ik heb al veel reakties gelezen over Simpel en ben ook niet tevreden over hen, Heb in mei een abbonement bij hen genomen met Gp[rs. Helaas GPRS kreeg ik niet voor elkaar. Na ettelijke telefoontjes en mailtjes. ( Want op hun 0900 nummer kun je niemand bereiken) Zou het voorgelegd worden aan hun technische dienst. Na 1 1/2 maand nog geen antwoord van hun technische dienst dus GPRS Maar weer gestopt. Verder hun gevraagd om te zorgen dat ik in Augustus in het buitenland kon bellen en gebeld kon worden.Men zou dit in orde maken. OP mijn site bij hun zag ik dat dit gebeurd was. Echter mis poes. Helaas kon ik niet bellen en smsen in het buitenland en ook niet gebeld worden. Dus tijdelijk daar een prepaid kaart moeten nemen. Die kosten probeer ik nu op hun te verhalen.
Verder hun hierover geschreven, maar natuurlijk geen reaktie. Via het telefoonboek hun adres opgezocht dat blijkt Groendijk in Driebruggen te zijn. Daar een aangetekend schrijven heen gestuurd maar daar zitten ze niet. Dus een 2e schrijven gestuurd naar hun postbusnummer in Driebruggen waarin ik gesteld heb dat ze binnen 2 weken moeten antwoorden andes ga ik na de klachtencommisie. Volgende week moet hun antwoord binnen zijn. Wacht dus af

• 2 months later...

heb zelf twee bel abbonementen van simpel bijde van 200 min+40 min en 20sms
krijg gewoon elkemaand een rekening van haar van de min die ik verbeld heb .
bel ook het 0900 nummer krijg als andwoord u kunt deze niet bellen bel 1200.
dan bel ik 1200 staat de hele dag een bandje op met al onze medewerkers zijn in gespek.
verder wil ik inloggen geeft hij fout wachtwoord of naam
krijg ik een sms van hoor met de naam en wachtwoord die prezies het zelfde is als die ik in vul
stuur ik een mail naar hun krijg ik als andwoord bel 0900
je krijcht op geen enkel maneir kontakt met hun ,maar tog vullen ze mooi hun zakken

• 2 years later...
Guest B.A. Pijnenburg

AAN: Simpel B.V.
info@simpel.nl Datum: 17-02-2011 Betreft: 1. blokkeren van uitgaande gesprekken op mijn gsm nr. 06-***. 2. opzegging. Geachte dames en/of heren, Heden maakte ik U d.m.v. het vraagformulier* er op attent dat U heden uitgaande gesprekken op mijn gsm met het nummer 06*** hebt geblokkeerd. *vraag is verzonden aan de Simpel klantenservice en bekend onder nummer #***. Ik ontving geen andere reactie dan Uw ontvangstmelding van mijn vraag. Ook leidde dit niet tot het herstellen van de door U gemaakte fout. Voor Uw handelen is geen enkele reden geweest; immers volgens het betaaloverzicht betreffende mijn aansluiting op Uw website staan alle incasso

Mijn uitgaande nummers waren recent ook allen geblokkeerd. Op de website heb ik 0900 amusements nummers uitgeschakeld en dit schakelde ook alle uitgaande nummers uit.Klantenservice gebeld en zeiden dat het hier om een fout ging van de software. De medewerkster kon mijn uitgaande gesprekken deblokkeren en na een kwartier kon ik weer bellen.

Zou voor mij geen reden zijn om op te zeggen.

Guest Appie Haan Amsterdam

Ik hou precies bij of ik niet over m`n beltegoed heen ga. Want buiten de bundel bellen is gewoon duur en dan heeft het ook niet zo veel zin om gebruik te maken van z`n goedkope sim-only aanbieder.

Laatst schreven ze ineens veel(!) meer af dan die 5 euro (voor 200 belmin per maand). Na 4 keer gemaild te hebben kreeg ik volgend antwoord:

"Omdat er enige vertraging kan zitten tussen het moment van bellen of sms-en en het moment van registratie, zijn deze belminuten/berichten bij de volgende maand berekend.
In onze algemene voorwaarden heb je kunnen lezen dat een vertraging mogelijk is en Simpel is hierdoor niet verantwoordelijk voor de eventuele kosten welke hieruit voortvloeien."

Vreselijk!

• 3 months later...

Beste bezoeker,

Namens Simpel sta ik je graag te woord als je een vraag, klacht of suggestie hebt. Stuur me je gegevens (naam, adres, 06 en klantnummer) met een duidelijke omschrijving van de reden dat je me mailt, dan doe ik mijn uiterste best om je vragen te beantwoorden en problemen naar tevredenheid op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

• 2 weeks later...
Guest richard

beste simpel ik heb sins vandaag me abbo sim kaartje genomen die heb ik genomen voor me black berry hij is geactiveerd maar kan hem niet gebruiken ik had naar simpel gebeld waarom ik hem niet kon gebruiken n voor ik het afsloot aan de telefoon is mij niet verteld dat ik die abbo niet kon gebruiken voor me black berry van wege de rechten die jullie niet hebben voor black berry dus ik heb dez abbo helemaal voor niks afgesloten en dat vind ik heel erg vervelend dus ik vraag u om mijn abbo te ontbinden omdat ik er helemaal niks aan heb en graag mijn bedrag van 32.50 weer terug te storten zodat alles ongedaan gemaakt kan worden door jullie ik neem aan door deze situatie u mijn wel begrijp nogmaals als ik het wis van te voren had ik hem niet afgesloten graag hoor ik zo snel mogelijk van u

mijn naam richard ijzermans
xxxx in dordrecht en het gaat om het nummer 06xxx66

gr richard ijzermans

• 1 month later...

Beste forumbezoeker,

Graag sta ik je namens Simpel te woord als je een vraag, klacht of suggestie hebt. Mail me je verzoek met je klant- en telefoonnummer, dan kan ik je sneller van dienst zijn. Vaak is een situatie zo opgelost, afhankelijk van wat er precies aan de hand is. Mail me dus gerust.

Vriendelijke groeten,

Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

PS: Op simpel.nl/faq.aspx vind je overigens antwoorden op veel gestelde vragen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...