emma Posted November 30, 2008 Report Share Posted November 30, 2008 Mijn prepaid kaart van Orange bedraagt nog ongeveer 20 Euro. Mijn telefoon zegt dat er geen netwerk is te vinden. Als ik via instellingen het netwerk probeer te vinden staat er een streepje door het telefoontje van Orange maar ook van T-Mobile. Ik krijg steeds de melding: geen geldig netwerk gevonden.Wie weet wat ik doen moet?Vr. gr. Emma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeroen Posted December 2, 2008 Report Share Posted December 2, 2008 Ilk heb het zelfde en ik weet ook niet wat ik moet doen !!Help !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jkaltes3 Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Ik heb precies het zelfde probleem. Als je er achter bent gekomen wat er mis is, kun je het me dan vertellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jkaltes Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Ik heb een oplossing gevonden: Onder Instellingen/netwerk zet je automat. netw.keuze uit en vervolgens stel je onder `Ander netwerk` handmatig het netwerk op T-Moble NL. Mijn prepaid kaart van Orange bedraagt nog ongeveer 20 Euro. Mijn telefoon zegt dat er geen netwerk is te vinden. Als ik via instellingen het netwerk probeer te vinden staat er een streepje door het telefoontje van Orange maar ook van T-Mobile. Ik krijg steeds de melding: geen geldig netwerk gevonden.Wie weet wat ik doen moet?Vr. gr. Emma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mnjnbz Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 ik heb een samsung d900i...sinds een paar dagen krijg ik op mijn achtergrond de melding : Geen Netwerk. (oftewel ik kangeen smsjes ontvangen en ook niet verzenden en zo gaat dat ook met bellen.)nu heb ik mijn simkaart in een oude mobiel gedaan en daar werkt ie gwn dus ligt niet aan mijn simkaart maar gewoon aan mijn telefoon.weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat ik weer met de d900i kan bellen/smse?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaouad Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 bij mij is het precies dezelfde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Channa Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Hoi,Ik heb het toestel samsung G800, en ook bij mij kan ie geen netwerk vinden.Als ik onder instelling naar netwerk ga en dan op handmatig kiezen klik, kan ik wel t-mobiel aanklikken(staat geen streep door) maar dan geeft ie aan selecteren van netwerk mislukt. Alles al geprobeerd: aan/uit simkaart erin/eruit, opnieuw opladen, netwerk instellingen veranderd, niks helpt. Iemand een oplossing?Channa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zoebyn Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Ik heb ook hetzelfde, maar als ik mijn netwerk handmatig naar T-Mobile verander staat er netwerk is niet beschikbaar.Wat moet ik doen HELP! Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest susan Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Ik heb sinds een paar dagen geen netwerk verbinding voor internet, kan wel gewoon smsen en bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jorn Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 ik heb de oplossing voor samsung mobielen, luister maar insellingen/netwerktoegang/modus verander die tot dat ie het doet werkte bij mij wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blixy Posted June 17, 2011 Report Share Posted June 17, 2011 ik heb ook een probleem, mijn mobiel (lg p350) kan wel een netwerk vinden, maar geen ip adres. heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anne Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Heee, ik heb sinds vannacht geen netwerk meer op mijn mobiel. ik heb een vrij oude mobiel maar deed het altijd gewoon goed ligt het nu aan mij of hoe kan ik dit veranderen? ik heb een hi simkaart. en een sony ericsson mobiel groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joline Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Hallo,Heb ook een probleem met mijn Samsung S5230: geen netwerk. Heb reeds een nieuwe simkaart geïnstalleerd maar lost niets op. Heb ook reeds netwerkmodus op GMS 900/1800 gezet maar loste het probleem ook niet op (staat nu weer op automatisch). Netwerk kiezen staat op automatisch, bij handmatig geeft hij aan: netwerk zoeken mislukt. `t Is een prepaid, maar dat mag het probleem niet zijn. Wie kan mij helpen?groet, Joline Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.