Jump to content

Klant- onvriendelijk gedrag T Mobile


Harold

Recommended Posts

Mijn abonnement had ik per 24 augustus opgezegd.
Wilde vervolgens een Sim only afsluiten, kwam ik op T Mobile via internet als gunstigste uit de bus.
Heb ik kontakt gehad met T Mobile, werd door hun gebeld nota bene, konden ze ook regelen direct.Krijg ik eind september een factuur voor 2 abonnementen.Daarop vermeld dat mijn sim only pas 16 september is ingegaan en het oude abonnement nog even doorgelopen heeft. Terwijl ik een bevestiging per mail op 26 augustus heb gehad dat mijn nieuwe contract uiterlijk binnen 9 werkdagen in zou gaan ( uiterlijk 5 september dus!!) Gebeld, krijg je ijskoud te horen dat het allemaal klopt. Ik gezegd dat ik niet zou betalen, nog steeds niet gedaan dus. In oktober krijg ik weer een factuur met nog steeds Internet 2005 gefactureerd. Weer bellen, krijg je weer arrogante reacties. Al met al keer of vijf gebeld en zeer honds behandeld. Woedend opgehangen. In november weer eens gebeld en zou de factuur worden herberekend. Krijg ik een credit nota die veel te laag is. Inmiddels afgesloten voor uitgaande telefoontjes. Vorige week naar de T Mobile shop in Groningen geweest. Krijg je na een uur wachten van een medewerker te horen dat het allemaal klopt. Mooi niet dus. Woest de zaak uitgelopen. ’s Middags weer gebeld met de klantenservice. Krijg ik eindelijk na 2 maanden vergeeft gehoor trachten te vinden iemand aan de lijn die mij volledig gelijk geeft en toegeeft dat T MObile fouten heeft gemaakt. Heeft ze er een “case”van gemaakt per 26 november. Vandaag 2 december weer gebeld of ze er al uit waren. NOG STEEDS NIET DUS!
KRijg ik vandaag ook nog een brief van een incassoburo om mijn factuur te betalen van september die gewoon totaal niet klopt.Woest en woest ben ik nu, wat een arrogant teringzootje daar zeg. *** KLantenservice dus.
Enige waar ze goed in zijn is mensen een abonnement met al dan niet een telefoon aansmeren. Maar als ze zelf een fout maken is er geen fatsoen om dat zo snel mogelijk recht te zetten. Ik laat de zaak lekker voorkomen, want gelijk heb ik.
Voor mij nooit meer T Mobile dus !!!!!!!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...