Jump to content

klacht Kpn verhuizen

J.A.Twaalfhoven

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

Het feit dat ik nog zo vrolijk ben is dat ik heb gelezen dat ik niet de enigste ben die problemen met KPN heeft,
Sinds 1november 2008 ben ik verhuisd,dus mijn ADSL aansluiting moest mee verhuizen,afijn,ik online de verhuizing doorgeven,druk ik op verzenden en wat krijg ik,een foutmelding met een code dat het niet verwerkt kan worden.
Ik had ook niet direct tijd om het telefonisch te regelen,dus een week later bel ik met klantenservice om mijn adsl te verhuizen,en wat zeggen die,mijnheer de aansluiting is verhuisd naar het nieuwe adres,ik zo blij als wat mijn broer gebeld om een draadloos modem te installeren en wat consteteers mijn broer,geen aansluiting.
Hij bellen met de helpdesk,en wat zeggen die,de aansluiting werkt gewoon,dus U moet internet hebben.
Na een uur zoeken naar de fout blijkt dat we gewoon geen signaal hebben op het nieuwe adres,mijn broer weer bellen met KPN,wordt van de ene naar de andere medewerker doorgeschakeld en afijn na een uur bellen zowaar iemand die ons kon helpen.
Wat blijkt, ze hebben niets aangesloten bij KPN en hebben wij dus geen signaal.
Mijn broer zo geduldig als hij is,geeft door aan dat persoon dat dus de aansluiting verhuis moet worden en de goede man van klantenservice regelt de aansluiting van de verhuizing en met 2 weken zou alles geregeld zijn,
Na 2 weken wachten komt mijn broer op 8-12-2008 de boel aansluiten,en wat denk je geen signaal,het was nog in de ochtend dus mijn broer zegt,ik kom vanmiddag wel terug,dan zal het wel geregeld zijn.
Laat in de middag komt mijn broer weer en wat denk je weer geen signaal,mijn broer bellen met KPN klantenservice,en wat zeggen die,moet u nu luisteren,de maandag duurt tot 12 vanavond,dus tot zo laat hebben wij de tijd om het aan te sluiten,dit slaat dus nergens op.
De volgende dag,9-12-2008,nog steeds geen signaal,mijn vrouw bellen met kpn,
wat blijkt we zijn niet meer terug te vinden bij kpn,terwijl ik zelf bij mijn gegevens in kan loggen bij KPN,waar ik wel geregistreerd sta en al mijn gegevens zo kan inzien.
Na ong.anderhalf uur aan de telefoon te hebben gezeten en 20 medewerkers verder,HAA,ik sta toch in het bestand van KPN en de fout ligt bij KPN,er is iets niet goed gegaan bij het aansluiten,wordt vervolgens weer doorgescakeld naar een andere afdeling en wat gebeurt er,de verbinding wordt verbroken.
Mijn vrouw weer bellen met klantenservice,nu wat wijzer wat er aan de hand is en legt de situatie uit aan de medewerker,die gaat kijken wat er met de aansluiting aan de hand is,en wat zegt die,U moet gewoon internet hebben,NEEE zegt mijn vrouw,dat hebben we niet en ze zouden mij doorverbinden met de technische afdeleing,dus wilt U dat nu ook doen,die zouden kijken wat er met de verbinding aan de hand is,Mijn vrouw wordt doorgeschakeld en ja hoor weer de verbinding verbroken.
Mijn vrouw weer bellen,nu direct vragend naar de technische afdeling,Ja zegt de monteur,ik zie dat er bij ons een probleem is en ga kijken wat er aan de hand is en ik bel U binnen een uur terug,nu weet ik niet hoe lang een uur bij KPN duurt,maar het is nu Vrijdag,12-12-2008 en we hebben nog steeds geen antwoord en geen internet.
Tijdens de gesprekken werdt er verteld dat ik ook geen andere aansluiting aan kon vragen,want 2 adsl lijnen op 1 aansluiting dat kan niet.
Toch vraag ik online een internet plus bellen abonnement aan en wat blijkt,ik kan gewoon aangesloten worden en zou schriftelijk bericht krijgen wanneer ik de aansluiting in gebruik kon nemen,dit was 3 dagen terug,9-12-2008.
En jawel,een brief van KPN,ik blij,maak de brief openen mijn blijdschap veranderd in verbazing,de aansluiting duurt 4 weken,4 weken,we leven in de 21ste eeuw,een aansluiting moet toch binnen 7 werkdagen geregeld kunnen zijn.
Vandaag heb ik een serieuze klacht bij KPN ingediend en ga kijken wat ze ermee gaan doen,ik heb nu al 6 weken geen nternet en betaal €54,95 per maand,als ik de betaling blokkeer dan sluiten ze ook mijn mobiele nrs af,dus ik sta gewoon met mijn rug tegen de muur.
Ik ben al 18 jaar klant bij KPN met mobiele telefonie en vaste telefoon aansluiting,18 jaar geleden kon je een aansluiting met 5 werkdagen geleverd krijgen,nu duurt het 4 weken,ik was altijd zeer tevredeb over KPN,maar nu ze het een en ander overgenomen hebben is het een zooitje geworden bij KPN en zit te overwegen om zowel zakelijk als prive alles bij KPN weg te halen.
Ik ga nu nog 1 poging wagen om erachter te komen wat er nu eigenlijk aan de hand is en om het nieuwe abonnement direct weer op te zeggen.

Als er mensen zijn met serieuze klachten over KPN,dan mogen ze met mij mailen en kijken of er juridisch iets aan KPN gedaan kan worden,want al met al heeft deze problematiek met KPN mij een hoop tijd en geld gekost.

Mijn E-mial is,chevrolet400@planet.nl

• 5 months later...
Guest Frans

Problemen bij KPN en/of Tele2 om vaste telefoon aansluiting te verhuizen met behoud van nummer.
Vaste telefoon is de enige service. Verhuizing is binnen zelfde stad met zelfde 4 nummer postcode. Duurt inmiddels 41 dagen en 89-jarige klant zit zonder medisch alarm en zonder contact met vrienden en familie.
Wat een vooruitgang in deze tijd van communicatie!
Brieven, e-mails en telefoontjes naar Tele2 als provider hebben nog steeds geen resultaat.
Zijn er meer van dit soort klachten?

Guest E Smits Borne

Mijn ouders zitten inmiddels al meer dan 8 weken zonder telefoon. Tele2 geeft toe dat er van alles is misgegaan, maar wijzen daarbij vooral naar KPN. Die wijzen natuurlijk net zo hard terug. Ondertussen zijn mijn ouders de dupe. Verhuisd en niet bereikbaar. Afschuwelijke situatie.
Hebben gigantische kosten gemaakt met een mobiele telefoon waarvoor nu € 35,= vergoeding is toegezegd. Dekt bij lange na niet de kosten, maar ok.
Waar ik me vooral boos om kan maken is dat je gewoon niet doordringt tot iemand die echt iets voor je kan doen. Continue beloftes die men niet nakomt. Afschuwelijke service!!
Overstappen naar KPN is geen optie: ze kunnen dan hun nummer niet behouden en moeten alle overige kosten dan zelf dragen.

Zijn er meer mensen die dit is overkomen en weet iemand een oplossing??

• 2 years later...

hai,IK heb zo helemaal hetzelfde verhaal als de man hierboven ik ben inderdaad ook blij dat ik niet de enige ben, maar ook een tweetal nummers van de zaak verhuizen naar een lokatie waar wij al zitten is nu in het jaar 2012 nog steeds heel erg moeilijk ook ik word van medewerker naar medewerker alsof ik de bal op het voetbalveld ben.Hopenlijk komt er een keer een beter bedrijf en is ons bedrijf weer snel te bereiken we liggen er helemaal uit. De nummer en lijn op de lokatie waar de twee nummer naar toe moesten is doodleuk gedeactiveerd dus die doen het niet meer duurt 10 dagen zeggen ze en ik heb zo ongeveeer vandaag 4 uur aan de lijn gezeten en zit nu aan namen van 14 mensen!

• 8 months later...
Guest Carrie

Wij moeten onze ouders verhuizen naar een aanleunwoning en hebben een analoge lijn nodig ivm alarm. Ik heb al meerdere keren gebeld voor een verhuizing met nummerbehoud. Dit is wel erg ingewikkeld voor ze want de benodigde documenten heb ik nog steeds niet. En ze vertellen ook allemaal een ander verhaal. Wat een organisatie! Ik moet nu weer gaan bellen hoe ze dit nu snel gaan oplossen. Heeft er iemand nog een tip. Ze bellen nu via de kabel en dat moet analoog worden. Helaas via KPN, merk ik nu.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...