Guest Rutger Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Ik heb nu een abonnement T-mobile flex dat loopt tot 2010 en ik ga in februari voor een half jaar naar Australië, waar het gebruikelijk is om een prepaid simkaart te kopen. Als ik dat doe zit ik dus nog met mijn abo van t-mobile.Heeft iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Is er bijvoorbeeld een mogelijkheid om van mijn contract af te komen of om deze om te zetten naar een abonnement in australië?Alvast bedankt!Groet, Rutger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T-Mobile WebCare Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Als je contract tot in 2010 loopt, is contractovername de enige manier om van je contract af te komen. Voor meer informatie hierover kun je T-Mobile Klantenservice (0800 - 7111) bellen.Als je een Flex-abonnement hebt, is het misschien zelfs wel de moeite waard deze in Australië te gaan gebruiken. Bij Flex-abonnementen worden alle kosten voor telefoonverkeer verrekend met je maandelijkse tegoed; je kunt dus met een Flex 30 ook in Australië voor 30 euro aan kosten bellen en sms`en zonder dat er extra gebruikskosten in rekening worden gebracht. Let wel op de tarieven (www.t-mobile.nl/buitenland), die zijn in Australië een stuk hoger.Mocht je gedurende een halfjaar niets met je abonnement doen, dan spaar je voor een halfjaar tegoed op dat je na terugkomst in Nederland op elk gewenst moment kunt verbruiken. Zolang je een Flex-abonnement hebt, blijft je tegoed behouden.Marco AmersfoortT-Mobile Klantenservice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.