Sterken. P Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Volgens de gegevens van BELLEN.com zou het starttarief bij DAILCOM € 0.06 zijn.Echter het starttarief van DAILYCOM is op dit moment € 0.45. Nu heb ik wel de twijfels dat BELLEN.com niet goed nagaat wat de starttarieven zijn. Hebben andere ook deze ervaring!Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slingerl. CJ Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Geachte meneer Sterken,inderdaad rekent dailycom momenteel een starttarief van €0,45. Dit is echter niet conform de bepalingen van Dailycom; eerder was hun starttarief €0,14 (november 2007). Hierna zijn deze structureel verhoogd tot het absurde toe. Dailycom geeft aan de tariefswijzigingen op de website te publiceren, maar heeft dat volgens mij nog nooit gedaan. Het is natuurlijk absurd dat Dailycom dit bedrag rekent als starttarief: vergelijk maar met starttarieven van KPN of wie dan ook; er is nauwelijiks een aanbieder die boven de €0,10 uitkomt!Ik zou zeggen: direct stoppen met bellen bij Dailycom! Reken erop dat ze binnenkort failliet zijn! Kijk ook maar even op hun site: www.dailycom.nl. Keurig verhaal, maar aanmelden voor hun diensten, evenals oude facturen raadplegen, is al niet meer mogelijk. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden!CJS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.