Jump to content

Navigatie software voor Nokia N85???

Guest Daan

Recommended Posts

Beste Bencom medewerkers / mede site bezoekers,

Na een lange zoektocht zonder succes probeer ik het hier even en hoop dat iemand van jullie deze vraag kan beantwoorden!

1. Ik heb al een paar dagen een oogje op de Nokia N85. Ik kan helaas nergens vinden of deze telefoon ook compatibel is met navigatie software van derden. Ik zou deze telefoon graag gebruiken met Route66 software i.p.v. het standaard geinstalleerde Nokia maps. Dit moet toch mogelijk zijn? Op de Route66 site staat de N85 niet tussen de ondersteunde toestellen, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen aangezien zijn voorlopers, de N81/N82 er wel tussen staan.

2. Tevens is mij verteld dat de interne GPS receiver van nieuwe nokia`s (zoals de N85) automatisch blokkeert wanneer deze gebruikt wordt door software van derden i.p.v. Nokia Maps. Ik hoop natuurlijk dat dit verhaal niet juist is, maar heb geen idee wat ervan klopt..

Hoor heel graag jullie reacties!! Alvast bedankt!!

Guest Michel

Hallo Daan, ik heb Garmin Navigatie op mijn n85 draaien! Dit werkt perfect. Route 66 zou ook goed moeten werken. Groeten Michel

• 3 weeks later...

Hallo Daan, ik heb Garmin Navigatie op mijn n85 draaien! Dit werkt perfect. Route 66 zou ook goed moeten werken. Groeten Michel

Hallo Michel,

ik heb sinds een paar dagen ook een nokia N85, ik ben er zeer tevreden over..! Mijn vraag is alleen: Weet jij wanneer ik voor de navigatie moet betalen? Als ik de het software van Garmin Navigatie op mijn nokia zet, moet ik dan bijv. betalen voor het berekenen van een route? Want naar mijn mening maakt nokia maps automatisch verbinding met internet zodra de telefoon een route gaat berekenen? En heb jij ook "gesproken" navigatie?

Bedankt alvast!

Groetjes,

hugo

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...