Arjan Posted January 2, 2009 Report Share Posted January 2, 2009 Ik ben als het goed is per 1 januari nwe klant bij simpel mobiele tel met een 5 euro abonnementje per maandEchter mijn loginnaam en wachtwoord werken niet. Het bedrag van 70 euro is al lang afgeschreven en hulp bij de klantenservice krijg je niet. Deze probeer ik steeds te bellen maar zeggen de hele dag al dat ik op een later tijdstip moet terugbellen.Zitten hier wel mensen op de klantenservice? Of kost "het blijven hangen" om de klantenservice te spreken te krijgen ook geld? Ik heb ze nu ook al 3 x gefaxt.Wie kan mij een advies geven hoe ik dit het beste kan oplossen?Gaat het abonnement ook pas in als je je voor de eerste keer daadwerkelijk met de inlognaam hebt ingelogd? Of heb ik nu betaald vanaf januari t/m december en mag ik hopen dat ik in maart straks bellen kan? Ik heb overigens geen nummerbehoud aangevraagd waardoor het zo lang zou kunnen duren.Wie helpt mij uit de brand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.