Jump to content

vectone

Guest mon

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met de aanbieder Vectone? Ikheb zo`n kaart maar vind het waardeloos. Klantenservice niet bereikbaar en kaart binnen no time leeg.
Oplichters zijn het

• 1 month later...
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply
Guest Robert Logger

De klantenservice is via de officiële weg hast onbereikbaar. De klantenservice is trouwens beter bereikbaar via 1244 en optie 5. De mensen spreken wel Engels. Ik heb gisteren een heel gesprek gehad met die mensen. Voordat je een gesprek begint, kun je via *108*<nummer># je tarief zien. Voor het ontvangen van gesprekken in de "free roaming"-landen betaal je €0,30 starttarief, waarvoor je 10 minuten gebeld kan worden. Daarna betaal je 18 eurocent per minuut extra.

• 2 months later...

De Smartroaming in vele landen leek mij erg aantrekkelijk, dus een Vectone-Sim aangeschaft.
Maar wat kost een Vectone gesprek nu eigenlijk. De vectonemobile.nl vermeld voor bv. Duitsland vastnet € 0,045/minuut na controle met *108*nr# blijkt het
€ 0,09/minuut te zijn.
Voor Nederland vraagt men per minuut € 0,09, na kontrole is het € 0,18 / minuut.
Hier komt nutuurlijk ook nog eens een starttarief bij.
Op de site spreekt zegt Vectone dat men met het opwaarderen van het bel tegoed het bedrag verdubbeld, en wel tot 01 juni 2009. Het lijkt mij dat Vectone eenerzijds de tegoeden verdubbeld en anderzijds de tarieven verdubbeld. Dit lijkt op optisch aantrekkelijk maken doch....... Dit houdt dus in dat Vectone na 1 juni wel erg duur wordt.
Ook het tarief "bellen vanuit het buitenland" is erg onduidelijk. Het overkwam mij dat bellen vanuit Duitsland naar Nederland voor het volle pond en meer werd afgerekend, t.w. € 1,20 per minuut, en dan ook nog een starttarief.
Registreren is ook met de vernieuwde site niet mogelijk! Dus controle via mijn vectone werkt (nog) niet!
Ik wacht nog even af, maar.....

• 2 weeks later...
Guest ryan

Momenteel heb ik dus een simkaart van vectone maar die gebruik ik gewoon niet meer. Ik zou je bij deze willen afraden om deze simkaart te bestellen.

Het bereik is slecht je krijgt wel meer beltegoed maar de 9ct per minuut is 1 grote leugen of er is een hoog verbindings tarief.

Naar bepaalde nr`s kan ik niet smsen want ze komen gewoon niet aan bij collega`s en vrienden.
Hun klantenservice zit in India ofzo en die mensen (met alle respect) snappen werkelijk niet waar ze me bezig zijn.

Op de meeste verkoop punten hier in overijssel dan is de beltegoed niet te krijgen,

Als laatste ergenis... service nr`s 0900 0909 en 0800 zijn niety bereikbaar.Succes

Guest teleurgesteld
VECTONE, Een aanrader of een afrader.
Bij bellen vanuit het buitenland naar Nederland rekent met niet de prijzen die op de site staan, maar een veelvoud ervan. T.w. € 1,20 per minuut uit Duistland naar Nederland en ook andersom. Heb hierover een klacht ingediend. Er werd snel gereageerd met een tegenvraag, die is beantwoord en sindsdien 4 weken niets meer gehoord. Onderling bellen voor € 0,05 per 30 minuten, lachen zeg. Wordt er per hele minuut 0,18 afgeschreven, en dat voor onderling bellen binnen Nederland.
Registreren op de site om alleen al je belgedrag en Vectone`s kosten gedrag te kunnen bekijken is NIET mogelijk. De codebox met letters en cijfers is niet aanwezig op de site. Heb ze hierover een e-mail EN SMS gestuurd. Nooit wat van terug gehoord of gezien. Ik kijk het even aan (tot mijn beltegoed op is) en dan.....
Voor mij is het een afknapper. Er zijn vele andere manieren om goedkoop mobiel naar en van het buitenland te bellen.

• 10 months later...

sinds 2 maanden vectone simkaart in mn telefoon en 22maart 16.00 uur ineens geen netwerk toegang meer , klantenservice onbereikbaar en daar zit je dan met je goeie gedrag !! nu 23 maart 11.15 uur en nog steeds geen netwerktoegang !!! weet iemand mischien een manier om die gasten te bereiken? nederlands sprekende graag . grt Rick

Guest edward

Met mij precies hetzelfde, vanaf gistermiddag kan ik niks doen met het vectoneprepaidkaart.
Bellen lukt niet, gebeld worden kan niet, sms versturen en ontvangen ook niet meer mogelijk.

Klantenservice proberen te bellen, dan intoetsen om iemand te spreken.
Lukt niet de verbinding wordt gewoon verbroken.

Wil het nu ook weleens weten wat er aan de hand is.

• 2 months later...
Guest Anoniem

Ik heb een vectone kaartje aangeschaft.

Maar wat is vectone toch zwaar k*t!

Ik dacht goedkoper uit te zijn zo dan Lebara.
Op m`n knietjes weer terug gegaan naar Lebara.

Helft vd tijd kan ik niet bellen. Of ik hoor niks of krijg een of ander engelstalig k*twijf aan de telefoon. Zelfs als ik naar mijn vriendin toe bel dus naar mijn eigen huis!

Die 9 cent klopt niet. Ik belde net nog precies 10 minuten en betaalde 3 euro. Stelletje boeven zijn het! Eigenlijk hoorde ik 1,08 te betalen inclusief verbindinskosten.

Die gasten weten niet waar ze mee bezig zijn. Ben al jaren een Lebara beller geweest en nu dus weer. Lebara heb ik nog nooit gezeur mee gehad. Alleen die verdubbeling van hun BTG is nep. Heb ik geen problemen mee aangezien het alsnog 12 cent per minuut is. Als je dat vergelijkt met T-Mobile op veel SMS tarief betaal je het dubbele per minuut. Dat kost 24 cent per minuut.

Nee ik blijf mooi bij Lebara. Nooit weer een ander voor mij. Nu kan ik weer lekker verder bellen met mijn Nokia N96.

Heb nu mijn Nokia 6230 gepakt en bel daarmee wel mijn Vectone kaart wel leeg. Daarna is die kaart goed voor de BBQ.

• 1 month later...
Guest lothar stange

Hallo seid 4wochen tut es mein holland handy indeutschland nicht mehr es wird kein Netz gefunden es ist auf deutschland eingestellt was ist da los was muss ich tun?

• 5 weeks later...
Guest Betske Touray Vonk

Hallo allemaal,
na 2 x overgaan gaat ie op de voicemail wat heel vervelend is,ik probeer op allerhande manieren kontakt te krijge maar met geen mogelijkheid te bereiken.
wie weet hoe ik de voicemail uit kan zetten ,
wat ik nu weer allemaal lees denk ik er ook over om mijn simkaart te verknippen .
vervelend hoor bah

Onlangs heb ik een simkaart aangevraagd via Vectone.
Na deze ontvangen te hebben ben ik op zoek gegaan naar het 06-nummer. Deze is nergens te vinden op de verpakking of op de simkaart zelf. Ik heb de klantenservice gebeld en dat gesprek ging dramatisch. In het Engels uitgelegd dat ik het 06 nummer nergens kan achterhalen. Deze meneer begreep het niet helemaal. Dus heb ik maar opgehangen.
Op de verpakking staan tevens spelfouten!

Al met al een zeer onprofessionele speler!

• 3 months later...

ik heb zonet voor het eerst vectone opgewaardeerd met 10 euro kreeg 10 euro extra en ook even een smsje gestuurd naar een vriend in buitenland.wat blijkt sms komt niet aan en er is 4.90 euro afgeschreven weggooien die zooi.

• 4 weeks later...
Guest kees hendrix

Ik heb online beltegoed gekocht voor Vectonemobile, wil ik het meteen opwarderen,maar opwardeercode onjuist 12 mails gestuurd en sms`s gestuurd klantenservice gebeld maar geen oplossing.
ik vind het een amateurs BV en als ik mijn geld niet terug krijg probeer ik van alles te doen om de naam vectone tot slecht BV te promoten.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb de klantenservice van vectone het volgende gestuurd:Hallo,Via http://www.vectonemobile.nl/internationalratesnl.html kan ik kijken wat de tarieven zijn voor naar vast bellen. Daar vond ik 0,01 euro/min voor vast naar marokko. Dat was voor mij aanleiding om een vectone simkaart aan te vragen en op te waarderen. Na de eerste 10 euro (uitstekend!) heb ik voor nog eens 20 euro opgewaardeerd (ik kreeg nu 60 euro!!) Echt mazzel dacht ik, maar wat schets mijn verbazing na ongeveer 80 min gebeld te hebben verwachte ik tussen 80 en 1 euro afschrijving van beltegoed, maar er werd 12,55 Euro afgeschreven!!! Kunt u dit verklaren, en eventueel recht zetten. mijn sim-kaart nr *********Met vriendelijke groet,Nou, ben benieuwd of ze reageren

Guest Marijke

Ik heb ook een vectone kaart gekocht om goedkoop naar Suriname te bellen en te SMS en.
Nou, nog niet een telefoontje of SMS is aangekomen.
Nu heb ik per ongeluk gewist hoe ik mijn resterende beltegoed kan opvragen.
Weet iemand dit?

Laat het even weten,

groet, marijke

Guest rashied

Ik heb ook negatieve ervaring met vectone...aangezien ze via Face book adverteren stel ik voor dat een ieder die op FB zit het op hun wall te zetten zodat we anderen voor kunnen waarschuwen.

• 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Ik heb nu 2 weken een vectone simkaart. Het eerste probleem begon toen ik een 0900 nummer wilde bellen. Je krijgt iemand aan de lijn die zegt wat het gesprek kost per minuut en als je het wilt voortzetten. Voordat je een keuze maakt wordt het gesprek afgebroken. Ik zit nu in Bulgarije en probeer vanaf mijn vectone simkaart te bellen met mijn familie in Nederland. Het lukt gewoon niet.
Ik heb het gevoel dat het een boevenbende is.
De klantenservice is ook onbereikbaar.
Ik denk dat de Opta een onderzoek moet instellen naar deze witteboord criminaliteit.
Ik heb ze nu een email gestuurd en hoop dat ik een antwoord krijg.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Crimineel

Ik ben super blij dat ik al de reakties hier lees voor dat ik er ook met beide grote voeten ingetrapt ben, want ik kreeg een vectonemobile sim-kaart helemaal gratis van iemand die normaliter zelfs voor de lucht die je in en uit ademt geld wilt vragen, dus vertrouwde ik het niet en ben ff gaan zoeken naar mogelijke possitieve reakties, maar nee het is niks voor mij, geef mijn portie maar aan fikkie, die vectomaffia kan mooi de pot op.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...