Jump to content

netwerkcode

Guest KeesC

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nog van de "oude"generatie, ik heb namelijk nog een Swing200. Mijn provider is AHmobiel. Ik bel hooguit 1 keer per week. En het werkte altijd prima, tot vorige week. Ik kreeg ineens de melding: Netwerkcode?
Gelukkig bewaar ik altijd alles, dus ook de puccode etc. Maar de codes waren allemaal onjuist. Ik ben bij de KPN winkel geweest en die vertelden mij dat de sim kaart waarschijnlijk kapot was. Vond ik vreemd, dus via AH mobiel een mail gestuurd. Zij stuurden mij 2 codes terug 1 van Telfort en 1 van KPN, ook deze werken niet. Kreeg ook een keer de melding: Controleer GSM kaart.
Welke code moet ik nu intoetsen om weer te kunnen bellen?? Of is de simkaart echt kapot en zou ik dan zonder meer een nieuwe krijgen van AH mobiel??

Wie heeft hier een antwoord op en of ervaring mee??

• 4 weeks later...
Guest Mark Mulder

Dag Rob,

kan inderdaad zijn dat je sim kaart kapot is,
sim kaart moet dan door ah worden vervangen.

(Of dit een gratis service is is een goede vraag).

Maar aangezien je telefoon komt met een Netwerkcode, kan betekenen dat je telefoon je sim kaart aanziet voor een ander netwerk waardoor hij met deze vraag komt (waarschijnlijk is je telefoon gelockt).

Je kunt natuurlijk even vragen aan een vriend oid of je even je sim kaart in een simlockvrije telefoon kunt testen, meestal dat ze je bij een telefoonwinkel ook wel willen helpen hierbij.

Hoop dat je wat aan mijn antwoord hebben gehad.

Grtz,

Mark

• 3 years later...
  • 10 months later...

Hallo Kan iemand mij helpen aub.Ik heb namelijk iPhone 4s en ik heb simkaart van Lyca. Maar als ik bericht verstuur. Ik zie dat het verzonden is maar ik krijg geen afleveringsbericht. Ik krijg geen bericht dat die afgeleverd is.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...