Guest Matthijs Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Beste forumbezoekers,Ik heb een vraag met betrekking tot mijn Hi contract. Ik heb op 1-10-2005 (inangsdatum) een contract (Hi 15 euro) afgesloten en deze op 3 juli 2007 verlengd (Hi 25 euro )Nu is mijn vraag vanaf wanneer ik in 2009 mijn huidige abonnement kan verlengen. Is dit 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Matthijs Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Dat leek mij ook idd maar bij de klantenservice hoorde ik dat ik pas vanaf 3 mei kon verlengen wat 3 a 4 maanden betekend voor de einddatum maar als ik mijn gegevens na kijk is inderdaad nieuw abonnement ingegaan op 3 juli 2007. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marjolein van Bers Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Hallo, Dat werkt zo dus niet. Ik heb een contract (eerste) aangegaan op 16-07-2005, dit heb ik verlengt op 24 mei 2007 en nu zou ik dus mogen verlengen, maar niet heus. Ik moet wachten tot 16 maart. Ze kijken namelijk naar het eerste hoofdcontract, een verlenging wordt niet als een echt contract beschouwd. En ik mag nu 16 maart een nieuwe gsm uitzoeken. Maar voordat je dat weet. Ik dacht eerst in januari hadden ze me ook gezegd, maar dat viel dus flink tegen. Ik had me al helemaal verheugd op een nieuwe gsm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.