Jump to content

Vodafone administratie

Marco

Recommended Posts

Ongeveer twee weken geleden werd plotseling mijn mobiele Vodafone aansluiting geblokkeerd. Een paar dagen daarvóór had ik m`n laatste rekening betaald (ok: ik was wat aan de late kant en had een sms van Vodafone gekregen waarin me werd gezegd de rekening asap te voldoen), dus niets aan de hand. Een week geleden kreeg ik een brief met dreigende toon van Vodafone, waarin werd gesteld dat ik Vodafone nog een behoorlijk bedrag (meerdere openstaande facturen) verschuldigd was en dat ik dat bedrag binnen tien dagen diende te voldoen. Als ik dat niet zou doen, zou mijn contract worden ontbonden en mijn mobiele nummer komen te vervallen. Kosten voor de resterende duur van de overeenkomst zouden in rekening worden gebracht en registratie bij BKR en Preventel zou me eveneens ten deel vallen. Hierdoor zou het mij onmogelijk kunnen worden gemaakt dat ik een mobiele aansluiting bij andere aanbieders zou kunnen afsluiten.
Ik was zeer verrast door de brief en haar inhoud en heb dan ook direct gecontroleerd of er sprake is van achterstallige rekeningen. Dit bleek, zoals ik al vermoedde, geenszins het geval.
Uiteraard heb ik direct contact opgenomen met Vodafone, via het nummer in de brief en via het in diezelfde brief genoemde e-mailadres, maar tot op heden (het is op het moment van dit schrijven precies een week na ontvangst van de brief) is het me niet gelukt om een medewerker aan de lijn te krijgen. Het enige wat ik hoor, als ik weer eens bel, is dat ik het wegens ‘...uitzonderlijke drukte...’ een andere keer opnieuw moet proberen – de mededeling, dat men voor verdere vragen tijdens kantooruren bereikbaar is op het in de brief genoemde nummer, ten spijt.
Inmiddels heb ik ook ten minste vier e-mails naar de Afdeling Credit Collections van Vodafone gestuurd, maar ook dat biedt tot op heden geen soelaas.
Mijn vraag is, of er meer mensen zijn die geconfronteerd zijn met het hierboven beschrevene en hoe zij uiteindelijk tot een vergelijk zijn gekomen. Ik hoor het graag.

hey hey

nou ik zou eens kijken bij het consuwijzer.nl daar kunnen ze je beter helpen misschien

dat heb ik namelijk ook gedaan
ik had geen achterstallige betaling maar hu hebben een nieuw bank nummer gekregen en daardoor is de automatische incasso niet gelukt en daar heb ik zelfs niet eens bericht van gehad daardoor ben ik nu ook afgesloten van mijn telefoon

met vriendelijke groet michel

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...