henny Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Vorig jaar 3 november een abbonement afgesloten bij telfort , het modem moest ik betalen , wat schets mijn verbazing als ik zie dat je per 1december een gratis modem in bruikleen krijgt .Het was toch niet meer dan fatsoenlijk geweest als men daarvan op de hoogte wordt gesteld bij het afsluiten van een abbonement wat een maand ervoor is aangesloten moet je nou perse naar Radar of Kassa om je gelijk te halen ?De medewerkster van TELFORT die ik aan de lijn kreeg wist alleen te vertellen dat ik een maand tevroeg was geweest .Nou TELFORT ik denk dat jullie niet beseffen waar je mee bezig bent , want jullie zijn er voor de client en niet andersom .Dus mensen denk goed na voor je bij TELFORT een abbonement afsluit ze zijn daar immers niet te vertrouwen !!!!!!!Ik weet het !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BMWMaX Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Men zou wat coulant kunnen zijn maar is dit niet verplicht. Wat jij nu meegemaakt hebt is gewoon jammer en pech gehad. Dit heeft NIETS maar dan ook NIETS met onbetrouwbaar te maken.In de volksmond heet dit gewoon "jammer en helaas". Als je naar een winkel gaat en je koopt iets en een week later is hetzelfde produkt in de aanbieding. Is de winkel dan ook niet te vertrouwen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.