Jump to content

Dual Sim telefoon

royduin

Recommended Posts

Beste forum leden,

ik ben op zoek naar een dual sim telefoon, heb nog geen goed overzicht gevonden. Heeft iemand enig idee waar ik een overzicht vindt van verschillende dual sim telefoons van verschillende merken en prijscategorieën? Met daarbij de prijs zowel met als zonder abbonement.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Roy

• 1 month later...

Hallo Roy.

Op www.TwoSim.nl staan Dual Sim telefoons. Allebei de simkaarten zijn tegelijk bereikbaar. Ik heb daar ook een telefoon van. De Magic. De prijs is niet hoog en was hele goede service.Groetjes Puck

• 2 months later...

Ik heb zelf een General Mobile DST11. Bevalt prima. Altijd met 2 nummers bereikbaar. Helder en eenvoudig te zien met welk nummer je belt of op wordt gebeld.Online in Duitsland gekocht. Nadeel, geen Nederlandse taal. Wel engels. Maar voor SMS is een T9-woorden boek wel handig.
Groeten, Jaap

• 4 weeks later...

Hallo Roy,

Op www.specialphones.nl hebben ze een aardige collectie dualsim gsm`s.
Ik heb er daar eentje met NL taal gekocht en bevalt me prima moet ik zeggen.

Hopelijk kun je er wat mee!

Grt. Rudi

• 2 months later...
  • 2 months later...

Hoi Roy,
Ik ben zelf ook een hele poos op zoek geweest naar de beste Dual-Sim telefoon en ik ben geslaagd bij Davydiscount, zij hebben verreweg het grootste en goedkoopste DUAL-SIM assortiment van Nederland.
Je kunt gewoon uitleggen wat voor functies voor jou belangrijk zijn en eventueel kun je bij hun langs gaan om toestellen te testen en eventueel te kopen.
Dat heb ik ook gedaan en ik heb uiteindelijk gekozen voor de Hyundai B889, deze is heel erg klein en plat en heeft en touchscreen scherm maar ook de normale knopjes.
Davydiscount heeft trouwens ook de laagste prijs garantie voor alle Dualsim toestellen, dus let hierop Geplaatste Afbeelding
Ik had namelijk anders 179,95 betaald, maar omdat ik hem al bij een ander voor 149,95 had gezien kreeg ik hem ook voor deze prijs inclusief 2 leuke gratis gadgets.
Ik hoop dat je slaagt, want als je eenmaal dual-sim hebt gehad wil je nooit meer anders Geplaatste Afbeelding

Groet Victor

Hoi Roy,
Ik ben ook op zoek geweest naar de beste Dual-Sim telefoon en ik ben geslaagt bij Davydiscount Dual Sim phones.
Ik heb de B889 van Hyundai gekocht, Deze Dual Sim GSM is ook als beste getest.
Overigens heb je een hele duidelijk overzicht op www.gadgetphones.nl

Groet Jan

• 1 month later...

Ik heb er ook een aantal gevonden op http://www.internetmarkt.eu het assortiment is niet bijzonder groot maar wat me opviel was de zeer uitgebreide omschrijving bij de toestellen. Alle toestellen daar hebben Nederlandse software en de prijzen zijn redelijk als je kijkt naar de mogelijkheden van deze telefoons.

Guest Richard

Onlangs heb ik een prachtig dualsim toestel besteld op www.pownd.nl
De levering was traag maar het is de moeite waard voor dat geld!

Ik ben sinds een paar weken ook in het bezit van een Dualsim toestel. Een Iphone Clone om precies te zijn! Na een speurtocht op het net, qua kwaliteit en prijs heb ik het toestel uiteindelijk besteld en kan ze een dikke acht geven! Een prima toestel waarbij ik zakelijk en prive simkaart in heb zitten. Ik kan er ruim 1.5dag mee bellen, terwijl ik veel zakelijk bel.
Menu is nederlands en zit goed in elkaar, ook het touchscreen werkt goed.
Achteraf had ik liever de versie met GPS gehad maar oke... Nadeel? eeuu... zou het zo even niet weten. Ik ben een zeikerd of een kritische consument, hoe je het wilt noemen, maar ben nu tevreden.

Hoi Roy,
Ik ben zelf ook een hele poos op zoek geweest naar de beste Dual-Sim telefoon [reclame] Dat heb ik ook gedaan en ik heb uiteindelijk gekozen voor de Hyundai B889, deze is heel erg klein en plat en heeft en touchscreen scherm maar ook de normale knopjes. [reclame] .
Ik hoop dat je slaagt, want als je eenmaal dual-sim hebt gehad wil je nooit meer anders

Groet Victor

Hoi Victor,
De beste Dual Sim PDA met wifi is denk ik momenteel de Special Edition 3gs wifi.
Als je geen internet hoeft te hebben is de Hyundai B889 door het simpele menu misschien de beste Dual sim, maar het internet van de B889 was voor mij net iets te langzaam.

Groetjes Martha

Guest Gadgetphones

De beste Dual-Sim telefoon is momenteel de Special Edition 3gs wifi TV.
Waarom?
1: Omdat deze telefoon Wifi heeft voor razandsnel internet
2: Makkelijk de Dual sim functie connect met bluetooth carkit (bv. Parrot)
3: Touchscreen scherm het mooist eb snelste is van alle Dualsim telefoons
4: Wordt geleverd met extra / reserve acuu en USB data kabel
5: De accu het beste is van alle geteste Dual-sim telefoons (+- 100 telefoons)
6: Nieuwste model wordt geleverd met stereo bluetooth headset

Mvg,
Gadgetphones

Guest ricardo

Wie is bekend met het merk Sciphone en dan type M002L.
Ook gaarne info over firma Remark die deze toestellen verkoopt.
Ik zoek een toestel met dual sim en gps/windows mobile etc.

Bedankt voor eventuele reactie.

De beste Dual-Sim telefoon is momenteel de Special Edition 3gs wifi TV.
Waarom?
1: Omdat deze telefoon Wifi heeft voor razandsnel internet
2: Makkelijk de Dual sim functie connect met bluetooth carkit (bv. Parrot)
3: Touchscreen scherm het mooist eb snelste is van alle Dualsim telefoons
4: Wordt geleverd met extra / reserve acuu en USB data kabel
5: De accu het beste is van alle geteste Dual-sim telefoons (+- 100 telefoons)
6: Nieuwste model wordt geleverd met stereo bluetooth headset

Mvg,
Gadgetphones

Volgens mij moet je dan ook nog even vermelden dat dit alleen geldt met wifi en dat je anders GPRS verbinding hebt en dat die niet zo snel is als een 3G verbinding en wat voor een OS zit er nou eigenlijk in zo;n chineese telefoon??
Is push mail al mogelijk met deze telefoon?

Hi Jel,zag dat er ook nog heel veel andere toestellen zijn te krijgen ook met WIFI, 3G, Dual SIM, TV, etc etc. via de website www.futurephones.nl of wwwziet er allemaal erg mooi uit, heeft een van jullie ervaringen met een van deze toestellen? ze zijn stukken goedkoper dan de modellen waar jullie over praten. Zo te zien krijg je er wel een jaar garantie op hoor het wel, grt, Marcus

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest gerhard

Een dual sim phone is zeker handig. Wat ik in alle specs niet kan terugvinden is of de telefoons of ze kunnen synchroniseren met outlook contacten, bovendien heb je dan 2 adresboeken waaruit je kiezen kunt. bv 1 voor priv

• 1 month later...
Guest Ingrid

Wie is bekend met het merk Sciphone en dan type M002L.
Ook gaarne info over firma Remark die deze toestellen verkoopt.
Ik zoek een toestel met dual sim en gps/windows mobile etc.

Bedankt voor eventuele reactie.

Ik zou het niet doen, het is een k.. toestel heb `m nu 3 maanden op de kast liggen, ben redelijk thuis met mobiele telefoons, maar deze is zo ingewikkeld en als je geluk hebt doe je meer dan 1 dag met de batterij, en dan gebruikte ik `m 2 keer

• 2 months later...
Guest Frans

AT-Telecom heeft verschillende modellen met 2 week komt de nieuwe lijn binnen!
Houd het in de gaten!

Groeten,

Frans

• 4 months later...

Noem mij dinosaurus, maar ik kan absoluut niet wennen aan die touchscreens.
Mijn Multimobile toestal ligt daarom al een jaar stof te vangen en ik loop weer met twee toestellen te zeulen.

Kent iemand een dualsim smartphone met QWERTY(zonder uitschuif truukjes) en de mogelijkheid met Outlook te synchroniseren? Dat synchroniseren lijken de meeste fabrikanten totaal onnodig te vinden.

Groet, Grossy.

• 2 weeks later...
Guest Hermann

Noem mij dinosaurus, maar ik kan absoluut niet wennen aan die touchscreens.
Mijn Multimobile toestal ligt daarom al een jaar stof te vangen en ik loop weer met twee toestellen te zeulen.

Kent iemand een dualsim smartphone met QWERTY(zonder uitschuif truukjes) en de mogelijkheid met Outlook te synchroniseren? Dat synchroniseren lijken de meeste fabrikanten totaal onnodig te vinden.

Groet, Grossy.

Hey Grossy,

Wat doe je met dat Multi Mobile toestel...... ????

Groet, Hermann: dat dx11 apestreek h ot ma il punt kom

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...