Jump to content

Telfort prepaid geen gratis voicemail meer?

Guest Erik

Recommended Posts

Volgens de website van Telfort kost het afluisteren van voicemail 35 cent per minuut bij Telfort Prepaid. Heeft iemand daar ervaring mee? Sinds wanneer is dat zo? Hoe is dat aangekondigd?

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Beppie

Vanaf gistern 20 juli 2009 betaal ik ook als oude Telfort prepaid klant ook 35 cent per minuut voor het afluisteren van voicemail. Dus het geldt voor iedereen. Ik ga overstappen naar Aldi prepaid.

@Beppie.
Heel verstandig dat je overstapt naar AldiTalk.
Dat ga ik ook zo spoedig mogelijk doen nadat ik mijn Telfort kaart heb leeggebeld.
Het bellen met Telfort prepaid is sowieso niet meer concurrerend en de steeds slechtere voorwaarden tol

Guest chris te L.

Laat Telfort maar lekker de schijt krijgen ik ga naar Alditalk, stelletje zakkenvullers, arrogante kwibussen....... .

• 3 months later...

Ik ook! belachelijk dat je moet dokken om je voicemail te beluisteren! jeetje, kan toch niet?!??! Nou ze gaan het merken, Daaaaaag Telfort!

• 1 month later...

Ja ik kom er net achter dat het tegen woordig geld kost. Zo heb ik aardig wat geld verkwist!!!

Dit is niet bij mij aangekondigd. Heb met ze gesproken en daar zeiden ze dat het altijd geld heeft gekost. Stelletje leugenaars. DOEI DOEI TELFORT

• 2 months later...

Ik heb ook ontdekt dat de voicemail afluisteren tegenwoordig nogal wat geld kost, en dat terwijl het Telfort zelf helemaal niks kost als je je voicemail afluisterd want de nodige netwerken daarvoor zijn er allang, dus kan je nagaan hoeveel winst ze maken stelletje paracieten dat het zijn...

Piek & dal tarief is ook ineens verdwenen zonder waarschuwing zo kost een minuut bellen naar mobiel ineens 0,35 cent per minuut i.p.v. voorheen 0,20 cent per minuut dat is dus bijna verdubbeld !!! Als je iemand belt en 1 seconden verbinding krijgt met een voicemail en daar geen zin in hebt en ophangt wordt er ook meteen 0,35 cent afgeschreven ...

De verplichting om elke 6 maanden op te waarderen vind ik ook niet klantvriendelijk want je beltegoed wordt gewoon in beslag genomen en dat kan je alleen terug krijgen door binnen en bepaalde tijd op te waarderen. Als je bij de bakker een brood koopt komt hij je toch ook niet na enkele dagen opzoeken en je brood afpakken met de mededeling je eet hem toch niet op?!?!? Van de zotte...

Ik zie geen enkele reden meer om Telfort klant te blijven, en ga ook maar is op zoek naar een voordelige aanbieder met minder vervelende Algemene Voorwaarden...Ik hoop dat die kloothommels van Telfort zullen gaan begrijpen dat die zogenaamde leuke, moderne, makkelijke, snelle nieuwe veraderingen van ze helemaal niet zo populair zijn als ze hopen...De mazzel Telfort !!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...