happyguus Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Medio november mijn betaalwijze veranderd van cred.card naar machtiging Postbank. Tijdens mijn vacantie krijg ik allerlei berichten van beltegoed op gewaardeerd en vervolgens weer een mededeling de volgende dag dat dit niet gelukt is. Dit tot 3x toe. Wat blijkt nu? Ze hebben getracht van mijn CC af teschrijven maar deze is ivm wijziging PB naar ING veranderd. Ik weet niet beter dan dat ze van mijn giro rekening afschrijven. Na diverse mail hierover, wordt tot op heden niet inhoudelijk gereageerd op mijn bericht, dat ze van mijn girorekening moeten afschrijven ipv mijn (nietmeer bestaande CC). Voor STRAF dien ik nu eerst 3x op een andere wijze te betalen voordat zij mij de mogelijkheid gaan bieden wel van mijn giro af te schrijven. Ik heb het idee, dat er mensen? met een beperkt leesvermogen achter een scherm geplaatst zijn met een stel standaard antwoorden. Ik leg mijn klacht nu maar neer bij de directie en ga naar een andere simonly aanbieder. Ik vraag mij af of ze daar al eens van een paarse krokodil hebben gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simyo Webcare Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 @happyguus:Wanneer er driemaal niet kan worden afgeschreven van een bepaald rekeningnummer, dan komt de machtiging inderdaad te vervallen. Via `Bankrekeningnummer wijzigen` onder het tabblad `Klantenservice` kunt u eventueel het bankrekeningnumm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.