Guest c.kraaijeveld Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Is het al bekend dat de service en tefoonnetwerken die United mobile beheerd onder landen nrs +4233 en +44 offline zijn ???ik kreeg een mail waarin werd gesteld door mijn simkaart leverancier (plamtree bv te amsterdam)dat de netwerken niet meer werken.de site van united mobile.com is nog wel actief.ik heb deze provider omdat het heel goedkoop bellen is in het buitenland en bijzonder goedkoop gebeld worden in het buitenland.ooit door deze site ,Bellen.com ,aanbevolen.Ik heb nog een beltegoedstaan van 42,99 euro, wat gaat hiermee gebeuren??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willy Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 OUT OUT OUT!!!Dit duurt al een ganse week,kan dus onmogelijk maar is ZO.Onze United Mobile sim cards worden niet meer geregisteerd bij de netwerken zowel in Nederland als ook bij mij in Belgie dus .....waarschijnlijk worldwide. Ik vrees dat we er niet goed aan toe zijn.Bijna zeker failliet???? dus beltegoeden verloren natuurlijk! ik heb al ontdekt dat vanuit UK voorgesteld wordt om de United Mobile sim cards GRATIS om te ruilen maar wel zonder onze saldiWe zijn dus allemaal tegen onze zin genomen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Martin Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 Al een week geen mogelijkheid om te bellen. Mijn tegoed was ± € 64 en staat nu op nul Euro. Waar blijft dat tegoed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gerrie cornelissen Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 ik als int.chauffeur maakte ook gebruik van united mobile.maar dat was opeens voorbij.net nadat ik opgewaardeerd, en er dus zeker nog c.a.120 eurie,s op stond.jammer van de eurie,s. maar nog erger is dat het nu over is met united mobile ik heb er toch 3 jaar gebruik van gemaakt en het was perfect. maar zijn ze nu failliet of worden ze ergens dwars door gezeten???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willy Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 ik als int.chauffeur maakte ook gebruik van united mobile.maar dat was opeens voorbij.net nadat ik opgewaardeerd, en er dus zeker nog c.a.120 eurie,s op stond.jammer van de eurie,s. maar nog erger is dat het nu over is met united mobile ik heb er toch 3 jaar gebruik van gemaakt en het was perfect. maar zijn ze nu failliet of worden ze ergens dwars door gezeten???? Net nadat u opgewaardeerd hadt:Uw geld terugvragen bij uw betaaldienst(Visa,Paypal enz) wegens"pas betaald en "uw gekocht voorwerp,in dit geval SERVICE niet gekregen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest F. Slingerland Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Dear Customer,Since 04/15/2009 we are suffering from a complete outage of the +44 platform. We are working on a solution of this problem with all our effort.With best regardsUnited Mobile Customer ServiceDit kreeg ik (na diverse emails gestuurd te hebben) als antwoord van United, na ruim vier weken geen telefoonbereik te hebben in Australie. Zullen wel failliet zijn, jammer heb toch diverse jaren goedkoop kunnen bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Louis de Vries Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Ik heb een United-Mobile simkaart met ca 35 euro er op. Die wordt automatische met 25 euro opgehoogd als het tegoed onder 25 euro komt.Weet iemand of ik nu een risico loop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E. van Daalen Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Ik kwam er afgelopen maand in Belgie achter dat mijn United Mobile +44 simkaart niet meer werkte. Hetzelfde in UK & Hong Kong, nergens kom ik meer op een netwerk. Gelukkig had ik nog gewacht met het opwaarderen van mijn tegoed! Kreeg dezelfde reactie als iedereen, problems with the +44 simcards. Vraag me nu erg af de de +423 simkaarten wel werken.Krijg ook de indruk dat ze falliet zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anton van Kinderen Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Weinig hoop meer zo te zien:http://www.hr-monitor.ch/f/United_Mobile_Liechtenstein_AG,_Schaanwald,_******_Branch_CH-020.9.001.870-8_13858911.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nicole Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Waardeloos, is hier dan echt niets tegen te doen , had nog een tegoed van 120 Euro.Kwam er achter toen ik dringend de touring wegenhulp nodig had onderweg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest L Jansen Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Zou een gezamelijke rechtszaak kans maken?Met meer dan 300.000 gedupeerden moet je toch wel een punt hebben denk ik zo.Het gaat me niet eens om het beltegoed maar de wijze waarop ze het voor elkaar gekregen hebben om geheel communicatieloos van deze aardbol te verdwijnen.Je kon niet bellen (antwoordapparaat), op emails werd niet gereageerd, en zelfs de website bestaat niet meer... Lijkt me duidelijk.Officieel weten we van niets, maar wat ik op internationale fora gelezen heb is dat ze er definitief mee gestopt zijn. Zijn ze alleen vergeten om aan ons te melden. Moet dus maar even denken hoe ik aan een nieuwe sim kom in Brazilie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rob Bosma Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Even een klacht indienen bij de OPTA 070-3153500 Hoe meer dit doen hoe meer kans dat ze worden aangepakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Matthijs Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Ik heb stellig het idee dat United Mobile heel erg dood is gegaan zonder een spoortje na te laten. Falliet. Dus ook al onze tegoeden weg. Maar ik wil wten of ze nog steeds bij machte zijn zomaar de bankrekening te plukken via automatisch opwarderen. Ik hoop van niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elly Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 Ik heb dezelfde problemen met UM.€ 60,-- hebben ze ingepikt.Niet netjes, ik zou op de hoogte gebracht worden, maar hola...Kreeg wel --voor mij dus--- onbegrijpelijke mailtjes van UM Palmtree. Ga er maar weer eens een mail tegenaan gooien.Pech is weg, en de lachende derde zit geloof ik in Zwitserland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anke Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Ook ik heb een tegoed staan van meer dan 40 euro.Jammer dat dit zomaar mogelijk is.Gelukkig blijft het bedrag nog redelijk...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h w spijker Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 ik hep ook geen woord voor united mobile con ik hep 100 euro gestort in niets van gehoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.