Jump to content

roaming uit bundel

jpk

Recommended Posts

Een van de belangrijkste redenen voor mij om een Orange-abonnement te kiezen was dat alles uit de bundel betaald werd. Ook roaming. Ik kan rustig minder bellen dan mijn abonnement kost. Hierdoor groeit mijn bundel maand na maand, en dat kan ik dan in het buitenland verbellen. In het verleden was Orange de enige provider waarbij dit mogelijk was. Nu loopt mijn abonnement over enkele maanden af, en ik verneem dat T-mobile de roamingkosten apart in rekening brengt. Mijn vraag is of er in Nederland een provider is waarbij het mogelijk is om roaming uit de bundel te betalen. Als dit het geval is, en T-mobile deze mogelijkheid niet biedt, dan weet ik naar welke provider ik na afloop van mijn contract moet overstappen.

Guest webcare T-Mobile

T-Mobile brengt de roamingkosten niet apart in rekening als je een Flex-abonnement afsluit. Bij een Flex gaat alles uit de bundel, net als bij Orange. Bovendien kun je eventueel resterend Orange tegoed meenemen naar een T-Mobile Flex. Dus als je een echt goed advies wilt krijgen, bel dan met T-Mobile Klantenservice (gratis, 0800 7111) of loop even binnen bij een T-Mobile Shop. Er is vast een mooie aanbieding voor je beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Geerteke, T-Mobile Klantenservice

• 1 month later...
Guest M. Wagtmans

Ik heb zelf een flex 25 van T-mobile maar overige kosten zoals bellen en smsén van en naar buitenland gaan dus echt niet uit je bundel. Deze worden apart in rekening gebracht en zijn echt niet goedkoop te noemen. Sms-en vanuit bijv. turkije kosten € 0,50 en bellen maar liefst € 1,30 per minuut. Ben dus ook niet blij met deze bundel want ik houdt geld over in mijn bundel maar mag wel lekker extra betalen als ik in het buitenland ben geweest.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...