Guest Luukie Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Hallo,ik ben er sinds kort achter dat ik geen SMS kan ontvangen met mijn T Mobile abonnement van oa Telfort abonnees. Verder wordt ik van de kastje naar de muur gestuurd. Ik heb al een leen toestel van T Mobile gehad met hetzelfde resultaat!!. Verder kreeg ik deze week van twee verschillende mensen een mail dat ze steeds de in gesprekstoon kregen als ze me wilden bellen terwijl ik gewoon op een plek was waar ik altijd bereik heb. Ook kreeg ik niet het gratis SMS-je gemiste oproep!Iemand gelijke problemen (gehad?) met T Mobile?Graag je reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T-Mobile WebCare Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Het kan soms voorkomen dat je door klanten van één of twee providers niet bereikt kunt worden als je jouw telefoonnummer hebt meegenomen van een provider naar een andere provider. Ik kijk graag een en ander voor je na.Ik wil je graag vragen een e-mailbericht te sturen naar T-Mobile: webcare@t-mobile.nl Vermeld in het mailtje graag in het kort het probleem, jouw telefoonnummer, de telefoonnummers waardoor je niet ge-sms`t kunt worden en dat je als Luukie op Bellen.com een bericht geplaatst hebt.Marco AmersfoortT-Mobile Klantenservice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anne Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Voor mij geldt hetzelfde, ik ontvang geen smsjes meer en kan zelf sporadisch WEL smsen. Ook ik word van links naar rechts gestuurd, nieuwe telefoons gekregen maar ik blijf via sms onbereikbaar. Daarentegen heb ik met bellen en gebeld worden GEEN probleem (pfieew).Wat kan ik doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Martin Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Ja hier hetzelfde probleem, problemen met alle SMS van verschillende aanbieders inclusief t-mobile zelf.Meestal komt het gewoon aan, maar af en toe gebeurd er helemaal niets.Ik heb hier afgelopen maanden al een paar keer over geklaagd en krijg standaard antwoorden, zoals probeer eens een ander toestel en wat vaker aan en uit zetten.Uiteindelijk maakt dat allemaal geen verschil, 4 verschillende toestellen geprobeerd, Alle netwerk variabelen geprobeerd.T-Mobile past de struisvogelstrategie toe, standaard riedeltje afwerken en daarna negeren. nog 9 maanden te gaan en dan de eerste provider switch sinds 1999. Jammer dat Orange weg is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Remon Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Ook het zelfde probleem. Ook ik kwam er enkele dagen geleden achterbant ik bepaald smsjes niet had ontvangen. Dus ook ik vandaag t-mobile gebeld. En ook het onzin verhaaltje horen gekregen van een andere telefoon proberen. En mocht dat het niet zijn dan licht het misschien aan de sim kaart.Als eerste een andere telefoon proberen vond Ik al onzin. Moet ik iedereen vragen dat als ze mij sms`en ook even bellen omdat dat te laten weten. Ten twee is het altijd al geweest dat als mijn telefoon uit heeft gestaan en hij word weer op het netwerk aan gemeld dat ik al mijn gemiste sms`jes daarna binnen kreeg. En nu ik lees dat meerde mensen er last van hebben is mijn conclusie toch dat dit bij t-mobile ligt. Ik gebruik mijn telefoon eigenlijk alleen om te sms`en en internetten dus ik heb geen ervaring met het niet bereikbaar zijn met bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lis Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Ook ik hoor regelmatig dat mensen me gesmst hebben maar ik niets heb ontvangen, vooral de laatste paar weken. Baal er enorm van en er komen soms rare situaties van!! Provider: t- mobile!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jesse Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Hallo, ik wil graag een nieuwe telefoon met abbonement.Ik zie overal staan 300belmin/300smsbetekend dit dat ik dan 300 bel minuten krijg en 300 smsjes, of betekend dit dat ik 300 belminuten krijg of 300 smsjes?Graag reactieGroetjes Jesse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest annelies Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 ik kan naar iedereen smsen maar alleen naar 1 iemand niet hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer naar die gene kan smsen . t-mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bart Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Hallo, Ik heb hetzelfde probleem, ik heb simpel (onderdeel van t-mobile) en kan de laatste tijd van meerdere contactpersonen sommige SMSjes niet ontvangen en van een contactpersoon de laatste week helemaal niets meer ontvangen. Ik ben een jaar geleden overgestapt van vodafone naar simpel, misschien is dit de reden? Ik heb geprobeerd om mijn inbox leeg te maken maar ook dit helpt niet.. Heeft Iemand een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest carola Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 Hallo, Ik heb hetzelfde probleem, ik heb simpel (onderdeel van t-mobile) en kan de laatste tijd van meerdere contactpersonen sommige SMSjes niet ontvangen en van een contactpersoon de laatste week helemaal niets meer ontvangen. Ik ben een jaar geleden overgestapt van vodafone naar simpel, misschien is dit de reden? Ik heb geprobeerd om mijn inbox leeg te maken maar ook dit helpt niet.. Heeft Iemand een oplossing? Ik heb sinds een paar dagen precies het zelfde..ik kan sms-en..deze komen ook gewoon bij de ontvanger aan. Maar ik ontvang helemaal niets...Tot zo net...toen ontving ik wel een gratis sms van t-mobile dat ik een gesprek had gemist...Ik heb mijn toestel al een keertje uitgezet en weer aan, berichten verwijderd....ik begrijp er niks van. Dit is helemaal niet handig en heel vervelend...niet iederen in mijn contacten heeft whats app en ik mis veel berichten op deze manier.....Ellende ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joke ter Horst Posted January 18, 2013 Report Share Posted January 18, 2013 Ik vind dit een groot probleem.De winkel doet ook niets.Maar waar moeten wij naar toe met dit probleem?Kunnen we af van ons abonnement?Als we met elkaar met al onze klachten komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.