Jump to content

Overstappen van Orange naar T-mobile

fred

Recommended Posts

Hallo.

Omdat mijn abo Van Orange eind oktober afloopt wordt er door T-mobile de mogelijkheid geboden om over te stappen naar T-mobile Flex.
Dit met behoud van je beltegoed van orange.

Zijn hier nog meer mensen die dit ook gedaan hebben, en hoe is dit toen gelopen met het overzetten van het beltegoed.
Lees hier namelijk dat het niet altijd goed gaat.
Zit nu dus te twijfelen om het beltegoed op te maken en naar een ander abo uit te zien.

Gr Fred

Guest josuha
neem je toch telfort kerel lekker voordelig en op het beste netwerk toch

Hallo.

Omdat mijn abo Van Orange eind oktober afloopt wordt er door T-mobile de mogelijkheid geboden om over te stappen naar T-mobile Flex.
Dit met behoud van je beltegoed van orange.

Zijn hier nog meer mensen die dit ook gedaan hebben, en hoe is dit toen gelopen met het overzetten van het beltegoed.
Lees hier namelijk dat het niet altijd goed gaat.
Zit nu dus te twijfelen om het beltegoed op te maken en naar een ander abo uit te zien.

Gr Fred

Nou zo voordelig zijn die niet. Ja de eerste 2 jaar. Daarna betaal je de volle mep. Toevallig van de week een mail gestuurdt aan telfort met die vraag.

Maar daar gaat het nu niet om. Ik wil alleen de ervaringen weten vwb het over zetten van het beltegoed, omdat ik daar dus dadelijk ook mee te maken krijg.
Het gaat niet zomaar over 10 euro maar dat zal toch ong wel rond de 100 euro zijn in mijn geval.
,
Als ik hier op het forum slechte ervaringen op krijg ga ik wel zeker zoeken naar een goedkope oplossing.
Gr Fred

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...