Jump to content

Recommended Posts

bij online kom je niet online.
Begin mei aanvraag gedaan voor internetten en bellen welke per 4 juni operationeel zou worden, gelijk aan de opzegging bij Telfort. Kreeg ongevraagd 26 mei diverse mails met opzeggingen waarin gesuggereerd werd dat ik mijn aanvraag bij online zou hebben stopgezet. Geen idee, navraag bij de klantenservice (zo noemen ze dat zelf) bleek de lijn niet meer `overgepakt` te kunnen worden van Telfort daarom werd automatisch de aanvraag stopgezet. oorzaak lag echt wel bij Telfort meneer....telfort bellen, nee hoor online heeft gisteren (lees 26 mei) de lijn overgenomen, verder weten wij niets...Online weer bellen: ai meneer, ik zie het, er is grove fout gemaakt. Ja en nu? tja u kunt toch gewoon nieuwe aanvraag doen en dan heeft u met een week of 4 weer internet en kunt u ook weer bellen. wat is het probleem? Aansprakelijkheidsstelling mocht ook niet baten , vanzelfsprekend brief terug dat er geen enkele aansprakelijkheid voor welke kosten dan ook genomen wordt, voor nadere info bel onze klantenservice... Ja ze durven het echt nog steeds klantenservice te noemen....Kastje, muur, anoniem, log, verschuilend achter regeltjes, jammer dat deze organisaties niet direct aangesproken kunnen worden op hun aso gedrag. Enige wat overblijft: spread the message en nagel ze aan de schandpaal.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...