Guest Tikkelotje Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 Hee Mijn vriend is internationale vrachtwagen chauffeur, dus die is vaak in het buitenland!Nu hebben we dus torenhoge mobiele telefoon rekenings allebei. wat is het goedkoopste voor ons? weet iemand dat? zag lebara staaan? maar staan zoveel slechte reactie`s bij?groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hennie Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 @ TikkelotjeLebara zal niet veel aan Uw torenhoge rekeningen veranderen, tenzij Uw vriend in de landen waar hij rondrijdt locale prepaid simkaarten koopt en U hem daarop belt met Uw Lebara kaart vanuit NL, dan kunt U een beetje besparen. Dus niet met een Lebara vanuit Europa naar NL laten bellen, dat schiet niet op. Beter is waarschijnlijk in Uw geval het onderstaande, Vodafone Passport.Vanuit meer dan 42 landen kun je extra voordelig bellen en gebeld worden. Je betaalt alleen je Thuistarief (buiten de bundel) plus € 0,79 per gesprek. En word je gebeld, dan betaal je alleen € 0,79 per gesprek. Zie website Vodafone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wim Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Het goedkoopste bellen.Ik bel met mijn laptop via skype van uit buitenland naar Nederland.Ik heb een vodafone internet europe 10 ct per mb, gesprek van 12 minuten is 6 mb.6 x10 ct vodafone. en skype kosten 26 ct = totaal 86 ct voor 12 minuten.ik heb een abonnement bij vodafone 50 € data en 50 € bellen en met een skype maandabonnement kan die 26 ct nog goedkoper 5.69 pm .= onbeperkt bellen.goed koper weet ik echt niet te vinden . ik ben internationaal chauffeur,totaal afgerond 106 € pm onbeperkt bellen en internetten door heel Europa.en het gespreks kwaliteit is 100 % zuiver. zelfs zakelijke gesprekken geen probleemaan de andere kant van de telefoon merken zij niet eens dat het om een skype gesprek gaat . echt lol. succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.