Jump to content

kpn bedrijfsbundel

Guest rene

Recommended Posts

Oppassen met de KPN bedrijfsbuffel (bundel) omdat hier een adder van jewelste onder het gras zit die nergens op de site of in de reklame`s terug te vinden is: KPN doet voorkomen alsof je de niet-gebruikte belminuten van een collega bundel kunt gebruiken en dit voor een groot voordeel zorgt. Wat echter nergens of de website of de reklames terug te vinden is is dat je hier wel degelijk extra voor betaald. Je betaalt namelijk het buiten-de-bundel tarief van 15 cent ex. BTW/minuut waar je het bedrag dat je binnen de bundel van af mag trekken.Dus stel dat jij en ik dit abonnement hebben en allebei een bundel van 300 minuten hebben (die kost €35) en ik er 100 minuten van gebruik en jij 500 minuten belt. KPN doet het voorkomen alsof je dan die 200 minuten van mij kunt gebruiken zonder extra kosten en dus in totaal €70 betaald.Dit is echter NIET het geval. Voor de minuten die jij van mij overneemt betaal JIJ namelijk het buiten-de-bundel tarief van €0,15 waar je de binnen-de-bundel kosten van af mag trekken (€0,11/minuut). Je betaald dus in werkelijkheid 2x€35 + (200x€0,04) = €82.
Afhankelijk van welke bundel je hebt kan het extra bedrag dat je moet betalen oplopen tot bijna het dubbele van wat je binnen de bundel betaald.
En deze adder is NERGENS in de communicatie van KPN te vinden.

• 1 year later...
Guest mirjam

ik heb ook een probleem met de bedrijfsbundel, en ben hierdoor gaan googelen of ik hier iets wijzer kan worden, want door de kpn wordt ik al 1,5 maand aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb n.l. vanaf juni 2010 een bedrijfsbundel met daarin 6 nummers, 3 x een bundel van 22,50, 2 x van 50,00 en 1 x van 90,00. Tot op heden is er NIETS verrekend onderling, dus ook niet voor het hierboven vermelde tarief van 0,04. Het enige wat er berekend wordt is degene die boben de bundel bellen dat wordt keurig opgeteld, maar degene die onder de bundel bellen dat bedrag is 0. Volgens de kpn moet ik de faktuur online bekijken, maar dat lukt niet via hun site (mijn kpn), hierover tig gebeld en uiteindelijk iemand in Groningen die mij vertelde dat het een fout was in de site en dat ik niet de enige was die daar problemen mee had. DUS een probleem : volgens de klanten"service" is dat de enige mogelijkheid om een gespecificeerde faktuur in te zien. (mij is ook beloofd een papieren specificatie op te sturen, 2 x over gebeld, ja komt eraan, 3e keer: NEE dat maakt niet uit daar ziet u nog niets aan!!! En dus ook nooit ontvangen.
Heeft iemand nog tips wat ik hieraan moet doen, of kan ik het beste maar alle abonnementen opzeggen en naar een ander gaan? Ik heb nu nl. al ruim 100 tot 150 euro teveel betaald in 3 maanden.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...