Jump to content

AH mobiel een drama

F.H. Westerdijk

Recommended Posts

AH mobiel! Mijn vrouw heeft een AH telefoon incl prepaidcart. Om deze op te kunnen waarderen heeft men een opwaardeercode nodig. Deze is helaas verloren gegaan. Het huidige tegoed is 56,00 Euro. Het blijkt dat opwaarderen dan niet meer mogelijk is. Het advies van de service afdeling is nu (en niet schrikken hoor ) afsluiten, beltegoed is verloren en koop maar een nieuwe kaart!!! Dat is de service van AH. Zou je niet denken als je de TV spots ziet. Een bedrijf mag naar mijn visie niet zo ver van zijn klanten staan. Dus.... een ezel in het algemeen stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen!

Guest Hennie

@ Dhr Westerdijk

Het lijkt mij niet dat U AH er de schuld van moet geven dat U een opwaardeercode kwijtmaakt.
Als ik een biljet van 50 euro verlies geef ik daarvan ook niet de schuld aan de Nederlandsche Bank.
Op een opwaardeercode dient

• 11 months later...
  • 1 year later...

ook ik overgegaan naar prepaid ah.Overzetten duurde 3 dagen. dus geen telefoon!Wat ik raar vind ik heb geen boekje erbij gekregen hoe het allemaal werkt.opwaardeerbon gekocht geen 10 euro extra gekregen.Weet niet of ik hier goed aan gedaan heb!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...