F.H. Westerdijk Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 AH mobiel! Mijn vrouw heeft een AH telefoon incl prepaidcart. Om deze op te kunnen waarderen heeft men een opwaardeercode nodig. Deze is helaas verloren gegaan. Het huidige tegoed is 56,00 Euro. Het blijkt dat opwaarderen dan niet meer mogelijk is. Het advies van de service afdeling is nu (en niet schrikken hoor ) afsluiten, beltegoed is verloren en koop maar een nieuwe kaart!!! Dat is de service van AH. Zou je niet denken als je de TV spots ziet. Een bedrijf mag naar mijn visie niet zo ver van zijn klanten staan. Dus.... een ezel in het algemeen stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hennie Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 @ Dhr WesterdijkHet lijkt mij niet dat U AH er de schuld van moet geven dat U een opwaardeercode kwijtmaakt.Als ik een biljet van 50 euro verlies geef ik daarvan ook niet de schuld aan de Nederlandsche Bank.Op een opwaardeercode dient Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sad Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 wie kan mij vertellen over als je opwaardeercode hele tijd ongeldig zegt?wat moet ik doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest m Posted February 25, 2012 Report Share Posted February 25, 2012 ook ik overgegaan naar prepaid ah.Overzetten duurde 3 dagen. dus geen telefoon!Wat ik raar vind ik heb geen boekje erbij gekregen hoe het allemaal werkt.opwaardeerbon gekocht geen 10 euro extra gekregen.Weet niet of ik hier goed aan gedaan heb!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.