Jump to content

Dekking tele2 via T-Mobile

Evert de Graaff

Recommended Posts

Guest marieke

Hallo,ik zit er over te denken om een sim only abo te nemen via tele 2,nou vroeg ik mij af hoe het bereik van tele 2 is,ik woon in friesland.tot nu toe had ik een prepaid simkaart van hi, hiermee had ik nooit problemenGroeten Marieke

• 2 months later...
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply
Guest Monique

Ben zelf onlangs overgestapt van T-mobile naar Tele2. Heb thuis altijd goed ontvangst gehad met t-mobile echter zij konden me geen abonnement meer bieden zonder , ja je leest het goed, zonder internet. Ik wil alleen maar kunnen bellen dus ga geen 30 euro extra betalen voor iets dat ik niet gebruik. Tele2 werd me verzekerd, maakt gebruik van het T-mobile netwerk. Nou sorry, ik heb spijt dat ik overgestapt ben, ik heb echt ontzettend slecht bereik. Ben zelf woonachtig tussen Helmond en Eindhoven. Vreemd toch of niet.

Hallo,

Ik heb nu een abonnement bij T-mobile waar ik altijd goed bereik heb.
Nu zie ik op internet een aantrekkelijke actie van Tele2.
Maar nu is mijn vraag heb ik met Tele2 net zo goed bereik als T-mobile?
Ik woon in Noord Brabant (regio Eindhoven)

Groetjes

hoi tele-2 maakt gebruik van netwerk t-mobile sinds een jaar geloof langer was in het verlede kpn ma is niet meer hoopje voldoende geinformeerd te hebben meisje suxes

• 3 weeks later...
Guest Jordy

Sinds 2 maanden overgestapt op tele 2 over t-mobile netwerk.
Voorheen prepaid by t-mobile, nooit problemen.

Nu soms 1 streepje, soms niks, soms compleet geen netwerk. Als mensen mij bellen kan ik ze prima verstaan maar hun mij zeer slecht.
Eerste 2 maanden kan je niet in buitenland bellen, tenzij je 75e betaald (=5x mijn maandabbo)
Compleet drama allemaal.

Gelukkig dat ik maar een jaar abbo heb, ik zeg straks meteen op.

GEEN Tele2 meer voor mij!!

• 3 weeks later...
Guest Rob Vermeer

Nou mensen heel bedankt voor jullie gigantische informatie.Ik wou overstappen van T-Mobile naar Tele2.Nu ik alle gelezen heb..........Nou nee dank je wel Tele2, hou uw abbo`s maar.Deze gaat verder kijken naar Vodafone of KPN,O ja T-Mobile zelf.Heren dames hartelijk dank.

• 2 weeks later...
Guest nicole

Ik zie een leuke aanbieding bij Tele 2 voor mobiele telefoon maar na de reactie`s hier zit ik te twijfelen. Ik woon zelf in de Noord Holland iemand een idee hoe het bereik van Tele 2daar is?

• 1 month later...

hallo ik heb kpn gehat een opwaadeerkaart maar kpn is ook niks ze halen gewoon 10 euro van je opwaadeerkaart af als je niet abonoment wilt van kpn dus kpn zal ik ook niemand aan raden

hallo ik heb kpn gehat een opwaadeerkaart maar kpn is ook niks ze halen gewoon 10 euro van je opwaadeerkaart af als je niet abonoment wilt van kpn dus kpn zal ik ook niemand aan raden

jij turkiess of hollander????

• 1 month later...

Ik heb van het weekeinde een Tele2 aanvraag gedaan niet dat ik de kaart zal gebruiken want het ging me om het toestel maar ik lees overal dat het belabberd is gesteld met het bereik van Tele 2 via T-Mobile. Je zou het maar als hoofdaansluiting hebben Geplaatste Afbeelding

• 5 weeks later...

Ik ben van Ben overgestapt op Tele2. Alle twee over het T-mobile netwerk en ik kan er maar een ding over zeggen: Niet bij een provider gaan die het T-mobile netwerk gaat. Als je een hele goede dekking wilt en weinig problemen kies dan voor Telfort! Die gaan over het KPN netwerk en dat is prima.

Heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik voor deze provider heb gekozen. Ik heb heel slecht bereik, en al helemaal geen internet terwijl ik er wel voor betaal. Ik neem aan dat ik niet de enige ben.......

Zo das lekker.....zoals eerder hier beschreven een leuke aanbieding ben blij dat ik even verder keek dan mijn neus lang is. Dank voor de reacties, gaat um niet worden.

• 3 weeks later...

Tele2 is een drama. Zelfs in het zicht van de zendmast werkt internet zelden. De helpdesk bestaat uit een digitale leuteraar die alle communicatie blokkeert en het buitenland is een grote witte vlek. Nog 2 maanden abonnement uitzitten...

Tele 2 is echt heel slecht. Midden in de Randstad (regio Amsterdam-Haarlem) slecht bereik, internet werkt absurd traag, of helemaal niet. Facebook onderweg kun je vergeten met Tele2. Ik heb al vele malen contact gehad met de helpdesk maar die komen niet verder dan het afdraaien van een standaard praatje: het netwerk is van T-Mobile en dat heeft in uw gebied prima dekking, hebt u al eens een andere telefoon geprobeerd (ja, al verschillende, maakt geen enkel verschil),"Ik woon zelf ook in Amsterdam en ik heb een prima dekking" (die lui hebben wel lef). "Wij zien dat u dataverbruik heeft dus u moet wel internet hebben" (inderdaad, meestal lukt het na een minuut of drie wel om contact te krijgen met internet). Nog drie maanden en dan ben ik er godzijdank vanaf! Zo zie je maar weer, goedkoop is bijna altijd duurkoop.

• 2 weeks later...

Ik heb nu een Tele2 en Ben simonly kaartje in een DUAL sim telefoon.

Ik moet zeggen dat deze tot nu toe juist beter bereik heeft dan mijn Ben abonnement.
En doordat ik ze beide in dezelfde telefoon heb zitten kan het verschil dus niet in de telefoon zitten. Ik woon in het middan van het land, misschien dat dat nog verschil maakt. Maar mijn Ben heeft daar in huis soms écht heel slecht bereik en die van Tele 2 stukken beter. Heel apart eigenlijk wel als het over zelfde netwerk loopt!

Ik heb nu een Tele2 en Ben simonly kaartje in een DUAL sim telefoon.

Ik moet zeggen dat deze tot nu toe juist beter bereik heeft dan mijn Ben abonnement.
En doordat ik ze beide in dezelfde telefoon heb zitten kan het verschil dus niet in de telefoon zitten. Ik woon in het middan van het land, misschien dat dat nog verschil maakt. Maar mijn Ben heeft daar in huis soms écht heel slecht bereik en die van Tele 2 stukken beter. Heel apart eigenlijk wel als het over zelfde netwerk loopt!

ik heb sinds een poosje een prepaid kaartje met 950 mb
van vodafone
en ik vind het bereik van vodafone slecht terwijl veel mense altijd zitte te klage over t-mobile ??
ik heb er andere gedachten over kwa bereik
ik zou als ik een abbonement zou nemen in ieder geval niet vodafone nemen heb ook al een prepain kaartje van bliep ook t mobile netwerk
en in het verre verlede ook al x een abbonement van t-mobile gehad
als ik dan een abbonement zou doen zou ik de vodafone niet nemen..

• 1 month later...
Guest friso

NOOIT een een telefoon kopen met de profider die werkt op t-mobile. op sommige plekken bereik maar dan echt heel traag. maar bijna nergens bereik en je betaalt er wel voor dus NIET doen!!

• 2 weeks later...
Guest Jakob

Ik woon in Groningen en heb sinds een half jaar Tele 2 prepaid, loopt via het netwerk van T-Mobile, maar ik heb nog geen enkel probleem gehad met de verbinding. Lekker goedkoop prepaid bellen.

• 1 month later...
Guest Jan de Jong

Ik heb ook sinds sept 2012 een Tele2 abo. Het bereik met bellen lijkt tot nu toe goed (woon i/d randstad) Echter het bereik ivm een data-abo is bedroevend slecht! In iedergeval bij een data-bundel van 500 MB met 7.2Mbit/sec.Ik reis vaak van Amsterdam naar Weesp en zodra ik de bebouwde kom heb verlaten, heb ik geen I-net meer. Ook in Abcoude, waar ik regelmatig kom, heb ik zelfs i/d bebouwde kom geen I-net.Ik ben zojuist overgegaan naar een bundel van 1GB met 14,4 Mbit/sec. (vanwege een actie, 1 jr voor delfde prijs). Ben benieuwd of dit laatste tot verbetering leidt??Moet wel zeggen dat Tele2 absoluut tot de goedkoopste behoort:300 belmin + 1GB data (14.4Mbit)= €17-/mnd

• 4 weeks later...
Guest Ashley

Ik lees hier dat men geen berijk heeft in A`dam en Haarlem, maar Uuu ik heb nu een HI abo en heb precies het zelfde. Zo hoe Erwin het omschrijft, je zou zeggen dat HI het beste netwerk moet hebben aangezien het van KPN IS. Blijkbaar niet dus!Ben nu op zoek naar een sim-only en kom maar steeds uit op Tele2 twijfel nog ;-( Zie zowel positief als negatieve berichten over Tele2!!! Heeft iemand Tele2 en woont in Almere is daar het berijk goed of mmmmmwaaa ?

• 3 weeks later...
Guest Jolanda

Hallo, Na het lezen van de revieuws vraag ik me af of er iemand wel tevreden is over tele2, heb al over andere providers gelezen, maar ook over Ben, Hollandse Nieuwe lees ik negatieve berichten, ik woon in Tilburg en vraag me af er mensen zijn die wel tevreden zijn wat bereik betreft.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het bereik in Overijssel b.v. Enschede doet met Tele 2?Want heb nu Vodafone maar ben blij dat mijn abonnement bijna afgelopen is en ikkan overstappen heb nog nooit zoveel bereikproblemen gehad. Hiervoor Telfort jaren gehad nooit problemen alleen die ging toen over op toestel lease waardoor ik daar weg ben gegaan ben dus nu op zoek naar een andere provider en Tele 2 werd mij geadviseerd. Graag reacties!!!!

Guest josuha

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het bereik in Overijssel b.v. Enschede doet met Tele 2?Want heb nu Vodafone maar ben blij dat mijn abonnement bijna afgelopen is en ikkan overstappen heb nog nooit zoveel bereikproblemen gehad. Hiervoor Telfort jaren gehad nooit problemen alleen die ging toen over op toestel lease waardoor ik daar weg ben gegaan ben dus nu op zoek naar een andere provider en Tele 2 werd mij geadviseerd. Graag reacties!!!!

koop een prepay kaartje van t mobile
tele 2 zit op net werk t mobile namelijk en dan kom je er wel achter meneer snuggelss en dan zou ik niet tele2 als provider nemen
wat jij doet moet je zelf wete ik raad je het af
suxes met het prepay kaartje.

• 2 weeks later...
Guest raster

Tele2 heeft het zelfde miserabele bereik op sommige plaatsen als alle andere providers.Ook vind je op internet legio klachten over alle andere providers.Dus niks mis met Tele2.

• 3 months later...

AFRADER!!! Ik heb nu vanaf augustus een abonnement bij Tele2..en het is echt WAARDELOOS...Nu al 4 dgn geen internet op mobiel..3 dgn staat er al alleen noodoproepen. Heb van alles geprobeerd maar niets werkt. Ook de klantenservice is zeeeeer onvriendelijk.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...