Vincent Huntelman Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Hierbij wil ik alle mensen die overwegen een abonnement (internet, bellen en tv) bij Tele2 gaan afsluiten afraden dit te doen. De toepassing TV heeft vanaf het begin af (nu inmiddels 2 maanden) niet gefunctioneerd. Verder is van het bij geleverde modem en dan met name WIFI toepassing het signaal te zwak. Lees ik moet op dezelfde verdieping blijven. De verdiepingen boven of beneden mij hebben geen signaal of soms zeer zwak. De van klantenservice Tele2 zegt dat ik mijn huis moet laten bekabelen want opzeggen is volgens hun alleen mogelijk middels het betalen van een afkoopsom. Voorheen had ik een KPN abonnement en hoewel verhuizen ook niet vlekkeloos is verlopen functioneerde het modem en WIFI in mijn gehele huis waaronder zelfs het dakterras.Mijn bevinding is: Better the devil you know than the devil you don`t know!Groet,Vincent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Webservice Tele2 Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Geachte Heer Huntelman,Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nlMet vriendelijke groeten,Webservice Tele2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.